راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

موسسه APAC توسن را یکی از شرکت‌های برتر فناوری‌های بانکی معرفی کرد

APAC CIO Outlook موسسه تحلیلی و یکی از نشریه‎های فعال در زمینه فناوری کسب‌وکار است که بیش از 60 هزار مخاطب در سطح ارشد و تصمیم‌گیرنده در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد.

طبق آخرین بررسی این موسسه، توسن در رده 25 شرکت برتر ارائه‌دهنده فناوری بانکی در آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت. در این بررسی شرکت‌های بزرگ دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفتند.

عملکرد بیش از 600 شرکت ارائه‌دهنده خدمات و فناوری‌های بانکی در منطقه آسیا و اقیانوسیه توسط تیم تحلیلی و مدیران ارشد این موسسه برای شناسایی شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات نوآورانه و ارائه‌دهنده خدمات برگزیده به مشتریان بررسی شد. این بررسی با توصیه مشتریان و همچنین گزارش‌های هیئت مشاور که شامل مدیران ارشد اطلاعات و فناوری اطلاعات است در بین شرکت های کوچک و بزرگ در منطقه آسیا و اقیانوسیه تکمیل شد. این موسسه با توجه به ارزیابی‌های انجام شده در زمینه فین‌تک و فناوری‌های مالی، شرکت‌های فعال در این حوزه را مورد ارزیابی قرار داده و آن‌ها را رده‌بندی می‌کند.

فاکتورهای این رده‌بندی، ارزیابی‌های سازمانی، تعداد پرسنل،‌ میزان فروش، سهم بازار، تنوع و تعداد محصولات نوآورانه بانکی است. توسن50 محصول مختلف فین‌تک را در حوزه بانکی، بانکداری مجازی و سایر حوزه‌ها ارائه داده است.

موسسه APAC توسن را یکی از شرکت‌های برتر فناوری‌های بانکی معرفی کرد
موسسه APAC توسن را یکی از شرکت‌های برتر فناوری‌های بانکی معرفی کرد

جانسون سردبیر این نشریه درباره عملکرد توسن گفت: «توسن به عنوان شرکت برگزیده در بین 25 شرکت برتر در لیست سالیانه 2018 شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری بانکی در منطقه آسیا و اقیانوسیه شناخته شد.»

این نشریه در این رابطه مصاحبه‌ای را نیز با دکتر روح‌الله فاطمی، مدیرعامل شرکت توسن انجام داد که در آن به شرح خدمات،‌ محصولات، استراتژی و راهکارهای توسن پرداخته شد. (+)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.