راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب اینشورتک به‌زودی توسط راه پرداخت منتشر می‌شود / فناوری در صنعت بیمه

تیمی که کتاب فین‌تک را تولید کرده بودند، بعد از موفقیت آن کتاب به این فکر افتادند که همگام با روندهای فناوری در دنیای مالی کتاب‌های جدیدتری تولید کنند. کتاب اینشورتک درزمینهٔ کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات بیمه است. استفاده از فناوری در صنعت بیمه عامل نوآوری شده و به رفع نیازهای دنیای نوین کمک کرده است. متحول‌کنندگان صنعت می‌توانند روشی نوین برای کاهش هزینه‌ها و افزایش حضور مشتری پیدا کنند. تغییر در رفتار مشتری به این معناست که شرکت‌های حوزه فین‌تک‌ می‌توانند محصولات و خدمات سفارشی‌شده‌ خود را ارائه دهند که به از دست رفتن سهم بازار بیمه‌گرهای صاحب مشاغل منجر خواهد شد. زنجیره‌ بلوک و قراردادهای هوشمند در حوزه فناوری بیمه قابل‌استفاده و مفید است؛ زیرا می‌توان به‌وسیله آن پایگاه‌های داده تغییرناپذیری از دارایی‌های ارزشمند ایجاد کرد.

اینشورتک از اینترنت اشیا نیز بهره می‌گیرد، به این صورت که می‌توان اطلاعات باارزشی از دستگاه‌هایی که به دارایی‌های بیمه‌شده متصل است، دریافت کرد. بیمه‌گرها می‌توانند از اینشورتک برای سفارشی‌سازی محصولات خود بهره‌مند شوند تا آنها را در موقعیت‌های پویا انطباق پذیر کنند و نیز می‌توانند از مزیت‌های ابزارهای پوشیدنی برای سفارشی‌سازی محصولات اینشورتک خود و ارتقای سطح ارائه خدمات سلامت استفاده کنند. در آخر، شبکه‌های فردبه‌فرد می‌توانند یک فرایند سرتاسر کارآمدتری ارائه دهند و الگوی معمول کسب‌وکار بیمه را تغییر دهند. مفهوم بیمه به زمانی بازمی‌گردد که کشتی‌ها دچار آسیب یا از دست‌ دادن بار خود می‌شدند. تاجران به این نتیجه رسیدند که اگر محموله‌های خود را بین چند کشتی تقسیم کنند، می‌توانند در مقابل خسارت‌های بزرگ مصون بمانند.

کتاب اینشورتک به‌زودی توسط راه پرداخت منتشر می‌شود / فناوری در صنعت بیمه
کتاب اینشورتک به‌زودی توسط راه پرداخت منتشر می‌شود / فناوری در صنعت بیمه

این یعنی اگر یکی از کشتی‌ها دچار آسیب شود، تنها بخش کوچکی از محموله‌های خود را ازدست‌داده‌اند. به این صورت آنها خود را در مقابل نابودی کامل مالی بیمه می‌کردند. امروزه انواع مختلفی از بیمه وجود دارد. یک فرد می‌تواند بیمه‌ای را خریداری کند و به جمع افراد دیگری بپیوندد که به بیمه‌گر حق بیمه می‌پردازند و بیمه‌گر از این پول برای پرداخت خسارت به افرادی که خود را بیمه کرده‌اند، استفاده می‌کند.

کتاب اینشورتک به‌زودی توسط راه پرداخت منتشر می‌شود. دیگر کتاب‌های منتشر شده راه پرداخت در حوزه‌های مختلف فین‌تک عبارتند از: «کتابِ فین‌‌تک»، «فین‌‌تک در یک نگاه»، «خداحافظ بانک‌ها»، «شسکت بانک»، «راهنمای بیت‌کوین»، «گسست بانک‌ها»، «بانکداری مجازی»، «بانک دیجیتال»، «بانک 3.0» و «دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی».

https://way2pay.ir/store/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%81%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D8%AA%DA%A9

2 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام کتاب کی چاپ میشه حدود سه ماهه پول پرداخت شده ولی خبری نیست!!!

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      هفته پیش رفت برای چاپ.
      انشالله تا آخر همین هفته به دستمون میرسه و برای دوستانی که پیش خرید کردن ارسال میشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.