راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت آینده از آثار گذشته / بانک آینده، حامی فرهنگ و تمدن جهانی

ماهنامه عصر تراکنش / «لوور در تهران» در تعطیلات نوروز مورد توجه فراوانی قرار گرفت. موزه لوور فرانسه بیش از 50 اثر از آثار موزه خود در بخش‌های مختلف را برای مدت‌زمان محدود در اختیار موزه ملی ایران قرار داد تا مردم بتوانند با استفاده از این فرصت با آثار باستانی ملل آشنایی بیشتری پیدا کنند. حامی این رویداد، بانک آینده است. شعار این بانک در راستای حمایتش «بانک آینده، حامی فرهنگ و تمدن جهانی» است و این کار را جزء مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند. گفتنی است بازدید از این موزه برای تمام مشتریان بانک آینده رایگان است.

احمد مرآت‌نیا، مشاور ارشد مدیرعامل بانک آینده در مراسم افتتاحیه این موزه بیانیه این بانک را قرائت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «بانک آینده به‌عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، همواره بر فعالیت‌های آینده‌ساز تمرکز کرده و با فراهم کردن امکان آموزش و تحصیل برای کودکان ایرانی، در اندیشه ساختن آینده‌ای است که کرامت انسانی در هر نقطه از جهان، ارج نهاده شود.»

فعالیت‌های غیربانکی بانک‌ها اغلب به ساخت چهره شخصی‌تری از آنها کمک می‌کند که آنها را نسبت به سایر بانک‌ها متمایز می‌کند و تفاوت محسوس‌تری در خدمات و تاثیرگذاری به مردم نشان می‌دهد.

عکاس: علی جباری (تسنیم)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.