راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشاوره مدیریت پیشداد سرویس

شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس در زمینه مشاوره و پیاده سازی علم مدیریت سرویس و چارچوب ITIL است. هدف این شرکت تأمین سرویس‌های تخصصی و مشاوره به منظور کمک به مشتریان جهت دستیابی به بهترین سرویس‌های IT است. سازمان‌های مشتریان پیشداد می‌توانند نتایج قابل ملاحظه ای از عملکرد بخش فناوری اطلاعات خود داشته باشند و این کاهش هزینه و افزایش سود را به مشتریان خود انتقال دهند.

اهداف بنيادين:

  •  کمک به شرکت‌ها و سازمان‌های ITمحور برای بالایردن کارایی و سود
  • افزایش رضایتمندی مشتریان نهایی سازمان‌ها

این شرکت در حال حاضر فعالیتش را متوقف کرده است.

1389

سمت فعلی:
مدیرعامل مشاوره مدیریت پیشداد سرویس

  • آزمون‌های ITIL:

این آزمون‌ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت سنتی (کتبی) برگزار می‌شوند.

  • برگزاری دوره‌های بین المللی:
  •  دوره مقدماتی چارچوب ITIL v3
  • دوره مدیریت در طول چرخه حیات سرویس
  • از دورهای چرخه حیات سرویس:
  • استراتژی سرویس
  •  طراحی سرویس
  •  تحول سرویس
  •  عملیات سرویس
  • پیشرفت مداوم سرویس
  • از دوره‌های توانایی:
  • تجزیه‌وتحلیل و پشتیبانی عملیات
  • برنامه‌ریزی، حمایت و بهره‌وری
  •  انتشار، کنترل و اعتبار
  •  موافقت‌نامه‌ها و چگونگی ارائه خدمات قابل ارائه
  • نرم افزار helpLine:

 نرم‌افزار کامل و جامعی برای رفع نیازهای مدیریت سرویس مشتریان می‌باشد. شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس نماینده انحصاری شرکت helpLine برای فروش لیسانس کاربری نرم‌افزار، آموزش، نصب و راه اندازی و ارائه پشتیبانی این نرم افزار یکپارچه در ایران است.
این راهکار نرم‌‌افزاری در پروژه‌های پیاده سازی ITIL، ارتقا سطح خدمات سرویس‌دهی، ارتفا نرم‌افزارهای مدیریت سرویس و پروژه‌های استانداردسازی تحویل و ارایه سرویس به عنوان فاز نهایی ارائه می‌شود.

  • مشاوره:

شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس دوره‌های آموزشی ITIL و کارگاه های آموزشی بهترین روش‌های تجربه شده مدیریت سرویس را منطبق با صنعت شما فراهم آورده و در انتقال دانش مدیریت سرویس به نیروها و واحدهای سازمانی شما کمک می‌کند. درگام بعدی تیم مشاوران این شرکت زمینه‌های چگونگی انطباق و اجرای پروژه پیاده‌سازی فرایندهای چارچوب ITIL را مهیا کرده و رویه‌های کاری، چرخه کار و روند کاری شرکت شما را به یک شرکت ارائه‌کننده سرویس منطبق بر استانداردها و نیازمندی‌های علم مدیریت سرویس تبدیل می‌کند. در این مسیر نرم‌افزار مدیریت سرویس یکپارچه helpLine کلیه رویه‌های مدیریت سرویس را با کمک پایگاه داده دانش و مدیریت پیکره‌بندی (CMDB) منسجم نموده و امکان پایش مداوم کیفیت سرویس را فراهم می آورد. این ساختار منسجم امکان تهیه گزارش‌های ملموس برای مدیران فنی و کسب‌وکار را فراهم آورده و بر اساس آن گزارش‌ها تیم مشاوران شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس سازمان شما را در تعریف برنامه های بهبود مستمر سرویس یاری می‌رسانند.

به منظور تعیین دامنه و نقشه راه پروژه پیاده سازی چارچوب ITIL تیم مشاوران این شرکت خرسند خواهند بود تا برای مدیران و کارشناسان شرکت شما طرح پیشنهادی، بازگشت سرمایه تهیه کنند، همچنین تمامی پروژه‌های پیاده‌سازی مشتریانمان بر اساس متولوژی مدیریت پروژه PRINCE2 تدوین و راهبری می‌شود.

  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت Accredit برای مدیران و کارشناسان شرکت مرکز ماشین‌های اداری خوارزمی
  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت non Accreditو گروهی برای کارشناسان ارشد مؤسسه‌های تدبیر پرداز، بهسازان، به پرداخت، یاس ارغوان
  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت Accredit  و گروهی برای کارشناسان ارشد بانک‌های سپه، صادرات، پارسیان، کشاورزی، سینا، سرمایه و صادرات
  • برگزاری دوره مقدماتی چارچوب ITIL به صورت کارگاه آموزشی  برای کارشناسان ارشد بانک‌های ملت و سامان
  • تمامی محتویات دوره‌ها، از طرف سازمان دارای مجوز رسمی( Quint Group) مورد تأیید واقع شده است.
  • تمامی مشاورین، دارای مدرک V2 و V3 چارچوب ITIL از طرف سازمان‌های EXIN و AMPG را دارا است.
  • تمامی مدرسین ما دارای مجوز از EXIN و AMPG برای تدریس دوره های مقدماتی ، پیشرفته و حرفه ای ITIL v3 هستند.
  • نرم افزار قابل ارائه در پروژه‌های پیاده‌سازی مشتریانمان دارای مدرک استاندارد کیفی PinkVerify است.

وب‌سایت: pishdadservice.com

تلفن: ۸۸۵۴۲۹۷۲-021

نشانی: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه سیزدهم پلاک ۴۰، واحد ۱۵


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره مشاوره مدیریت پیشداد سرویس


شرکت مشاوره مدیریت پیشداد سرویس

چرا مدل بلوغ فرآیند CMMi را برگزینیم؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم، جدیدترین نسخه از مدل CMMI یعنی نسخه ۱.۳ چارچوبی برای توسعه فرآیندهای کسب‌وکار از طریق مدل‌ها، روش‌های ارزیابی و آموزش در ۳ حوزه Development، Services و Acquisition است. (+) CMMi می‌تواند در پیاده‌سازی نرم‌افزار،…

با به‌کارگیری از مفاهیم CMMi 1.3 سازمان و چرخه تولید نرم‌افزار را بهبود دهیم

متد CMMi نسخه 3/1 و مفاهیم Agile همپوشانی زیادی در دیدگاه بهبود مستمر دارند ولی از دیدگاه مدیریت پروژه و سطح بالای سازمانی که همان سطح مدیریتی می‌شود، CMMi به‌عنوان ابزاری از انتزاع فعالیت‌های پروژه تمرکز دارد و نه به آنکه چه متد و فراروشی…

دوره آموزشی رسمی و بین‌المللی CMMi version 1.3

امروزه در سازمان‌های بزرگ بهبود مستمر در تمامی حوزه‌های سازمانی به‌عنوان یک اصل جدایی‌ناپذیر از سازمان توسط تیم مدیران ارشد موردپذیرش قرار گرفته است اما با توجه به کمبود منابع و لزوم مدیریت آن اولویت‌بندی اجرای بهبودها ا ز اهمیت بسزایی…

برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی Certified Software Tester

با توجه به اینکه صنعت فناوری اطلاعات بیش‌ازپیش رقابتی شده است، داشتن دیدگاهی که به مدیران امکان شناسایی کارشناسان حرفه‌ای و ماهر تست نرم‌افزار را می‌دهد به امر اجباری در آمده است. نشان‌دهنده سطح حرفه‌ای بودن یک متخصص نیز فهم مفاهیم و…