راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آموزش اعلام موجودی اینترنتی بانک سامان

اگر از مشتریان بانک سامان هستید، برای مشاهده موجودی حساب خود چند راه پیش روی دارید؛ راه اول این است که با در دست داشتن کارت ملی خود حضوری به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان مراجعه کنید و موجودی حسابتان را دریافت کنید که خب خیلی این کار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. راه دوم این است که از طریق تلفنبانک سامان برای دریافت موجودی حساب خود اقدام کنید که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از اینجا به صفحه معرفی تلفنبانک سامان و خدماتش سر بزنید. راه سوم هم این است که موبایل بانک سامان با نام سامانک را نصب کنید و از خدماتش استفاده کنید. اما چهارمین راه که در این مطلب کوتاه، سعی در معرفی آن داریم دریافت موجودی حساب‌های بانک سامان از طریق اینترنت و نت‌بانک سامان است. در واقع در این مطلب سعی داریم به ساده‎ترین شکل ممکن اعلام موجودی اینترنتی بانک سامان را به شما نشان دهیم.

.

اعلام موجودی اینترنتی بانک سامان

1- ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه برای دریافت اینترنتی موجودی حساب‌های بانک سامان این است که ابتدا مستقیما به سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.com مراجعه کنید.

اعلام موجودی اینترنتی بانک سامان
اعلام موجودی اینترنتی بانک سامان

2- سپس در منوی بالای سمت راست سایت بانک سامان روی گزینه «نت‌بانک» و سپس روی گزینه «ورود به نت‌بانک» کلیک کنید. صفحه‌ای مانند صفحه زیر برای شما باز خواهد شد.

sbnet-1100-a-way2pay-95-06-21

3- در این مرحله باید اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را وارد کنید که این اطلاعات شامل «شماره مشتری» و «رمز عبور» است.

  • شماره مشتری را می‌توانید از روز شماره حسابتان پیدا کنید یا اینکه آن را از شعبه دریافت کنید. (برای مثال چنانچه شماره حساب شما در بانک سامان به این شکل باشد 1-1234567-800-802 آن وقت شماره مشتری شما آن هفت رقم وسطی محسوب می‌شود. یعنی شماره مشتری شما می‌شود: 1234567) *این شماره حساب فرضی است.
  • رمز عبور را باید از قبلا فقط و فقط از شعب بانک به شکل حضوری دریافت کرده باشید. هیچ راه غیرحضوری برای دریافت رمز ورود به نت‌بانک وجود ندارد. پس اگر این رمز را ندارید حتما باید به شعب بانک سامان مراجعه کنید و رمز ورود به نت‌بانک حسابتان را دریافت کنید.
  • دقت داشته باشید که اگر شماره مشتری خود را بیشتر از 3 بار با رمز اشتباه وارد کنید، نت‌بانک شما غیرفعال خواهد شد و مجددا برای راه‌اندازی آن باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنید.

4- سپس بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده با کلیک روی گزینه «ورود»، وارد نت‌بانک حسابتان در بانک سامان می‌شوید.

5- با ورود به نت‌بانک سامان در همان صفحه اول (خانه) می‌توانید موجودی حساب یا حساب‌های خود را مشاهده کنید. علاوه بر دریافت اینترنتی موجودی حساب خود، می‌توانید کارهای خیلی بیشتری با نت‌بانک سامان انجام دهید که از حوصله این متن خارج است.

sbnet-1100-b-way2pay-95-06-21

* بد نیست این راه هم بدانید که با هر بار ورود به نت‌بانک حساب خود، یک پیامک مبنی بر اینکه «شما وارد نت‌بانک شده‌اید» برای شما پیامک می‌شود. این کار باعث می‌شود از سوء‌استفاده‌های احتمالی سریعا باخبر شوید.