راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افتتاح جایگاه هوشمند سوخت میدان آزادی با کارت‌خوان‌های تاپ

جایگاه سوخت میدان آزادی تهران با استانداردهای جدید زیست‌محیطی، فناوری‌های نوین سوخت‌رسانی (آی گس) و مجهز به سامانه‌های پرداخت شرکت تاپ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) طرح جمع‌آوری بخارات گازی (کهاب) در این جایگاه برای نخستین بار در تهران اجرا شده است. در این طرح با جمع‌آوری بخارات بنزین علاوه بر سه تا پنج درصد صرفه‌جویی در مصرف بنزین، ایمنی جایگاه افزایش می‌آید و همچنین آلایندگی محیط‌زیست نیز برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: «اجرای طرح ایجاد شرکت زنجیره‌ای (برندینگ) رانت نبوده و نیست، بلکه خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.»

سید محمدرضا موسوی خواه در مراسم افتتاح جایگاه هوشمند سوخت (آی گس) در میدان آزادی افزود: «با اجرای طرح برندینگ، رقابت ایجاد می‌شود و همین مسئله باعث ارائه بهتر خدمات به مردم خواهد شد. جایگاه‌های هوشمند سوخت باعث ترافیک کمتر، ایمنی بیش‌تر و امکان دریافت بهتر سوخت خواهد شد.»

موسوی خواه گفت: «ما از سال ۱۳۹۰ به دنبال اجرای کهاب هستیم که طرحی کاملاً بومی است و قرار است در کلان‌شهرها اجرا شود. در تلاش هستیم با افزایش تعداد جایگاه‌های هوشمند سوخت خدمت بهتر به مردم ارائه کنیم.»

خدمات پرداخت این جایگاه سوخت هوشمند توسط شرکت تاپ انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.