راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق دستگاه‌های خودپرداز غیرنقد جی‌اس‌اس

در سال گذشته شرکت جی‌اس‌اس، فرودگاه امام خمینی را به دستگاه‌های خودپرداز غیرنقد (Cashless ATM) مجهز کرد که با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توان عوارض خروج از کشور را به‌راحتی انجام داد. در حاضر نیز در بیشتر از ۸۰۰ نقطه از کشور، دستگاه‌های خودپرداز غیرنقد جی‌اس‌اس نصب‌شده است و عوارض خروج روی تمام آن‌ها قابل پرداخت است. در ادامه نیز نگاهی به چگونگی پرداخت عوارض خروج از کشور با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز غیرنقد جی‌اس‌اس خواهیم داشت.

 

پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق دستگاه‌های كشلس جی‌اس‌اس

1. ابتدا کارت خود را روی دستگاه بکشید.

2. سپس روی گزینه «عوارض خروج» کلیک کنید.

3. در ادامه دو گزینه «مرز هوایی» و «مرز زمینی» نمایش داده می‌شود که با توجه به سفرتان یکی از این گزینه‌ها را انتخاب می‌کنید.

4. سپس دو گزینه «عوارض سفر سیاحتی» و «عوارض سفر زیارتی» نمایش داده می‌شود که مجددا با توجه به نوع سفرتان روی گزینه مناسب کلیک کنید.

5. در این مرحله باید «کد ملی» خود را وارد کنید.

6. سپس صفحه «دریافت شماره موبایل» برایتان نمایش داده می‌شود که باید شماره موبایل خود را وارد کنید.

7. در ادامه اطلاعاتی که وارد کرده بودید، نشان داده می‌شود که در صورت درست بودن کد ملی، شماره موبایل و نوع پرداختتان، باید روی گزینه «بلی» که در سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

8. درنهایت، رسید تراکنشی به شما ارائه می‌شود که در آن «شماره پیگیری»، «کد ملی» و «کد آفلاین» ذکر شده است.

1 دیدگاه
  1. شاهین راد می‌گوید

    این طرح بدون اعلام تاریخ استفاده از آزادراه برای مالک خودرو ایراد دارد من استعلام گرفتم چندتا از تاریخ های که اعلام کردند اصلا در آن آزاد راه نبودم ولی عوارضش برایم ثبت شده متاسفانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.