راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امروز در اولین روز رویداد تراستک 2016 چه خبر است؟

رویداد تراستک از سه‌شنبه تا پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود. تراستک که نام جدید نمایشگاه کارتس سابق است، از امسال و به مدت 5 سال در کاخ جشنواره کن برگزار می‌شود. این رویداد شامل دو بخش نمایشگاهی و کنفرانس است. بخش نمایشگاهی آن با نام کارتس به تکنولوژی‌های کارت هوشمند اختصاص دارد و محور بخش کنفرانسی آن، تکنولوژی‌های مبتنی بر اعتماد (Trust Technology) خواهد بود. رویداد سه‌روزه‌ای که سخنرانی‌ها، پنل‌ها و کارگاه‌های بسیاری را در حوزه پرداخت، تشخصی هویت و امنیت توسط بازیگران صنعتی برگزار خواهد کرد.

در ادامه شما را در جریان برنامه‌ها، ساعات برگزاری و نیز افراد ارائه‌دهنده این سه روز قرار می‌دهیم.

.

برنامه‌های تراستک سه‌شنبه، نهم آذر

لورا شین روزنامه‌نگار کسب‌وکار مجله فوربز به‌عنوان مجری برنامه را آغاز می‌کند.

9:00 تا 9:20: سخنرانی دیدیر سرودون (Didier Serodon) رئیس هیئت‌مدیره شرکت یورواسمارت (Eurosmart) با موضوع «آماروارقام و روندهای کلیدی»

9:20 تا 9:40: سخنرانی جی بی استرابل (J.B. Straubel) مدیر ارشد فناوری تلساموتورز (Telsa Motors) با موضوع «آینده صنعت خودرو»

9:40 تا 10:00: سخنرانی جیسون لن (Jason Lane) معاون توسعه بازار اروپا شرکت مسترکارت با موضوع «نوآوری چه فرصت‌های جدیدی به همراه دارد»

trustech-1000-way2pay-95-09-07

تجارت و پرداخت: انقلابی در حال پیشرفت

از ساعت 10:30 تا 17:00 مبحثی با عنوان «تجارت و پرداخت: انقلابی در حال پیشرفت» توسط آنجلو کاسی مدیر اجرایی شرکت Syrtals Card برگزار می‌شود که شامل سخنرانی‌های زیر است:

10:30 تا 11:00: سخنرانی اریک تک (Erik Tak) مدیر مرکز پرداخت‌های گروه آی‌‌ان‌جی (ING Commercial Banking) درباره «برنامه‌های دیجیتالی گروه آی‌ان‌جی»

11:00 تا 11:30: ارائه‌ای از ناتان گیل (Nathan Gil) مدیر بخش بازرگانی شرکت وریفون و میشل تینسلی (Michelle Tinsley) از شرکت اینتل با موضوع «عصر تجارت متصل» برگزار می‌شود. در این جلسه به این موضوعات پرداخته می‌شود که انتظارات مصرف‌کننده در دنیای متصل چه تغییراتی کرده است و چه تغییراتی باید در پلتفرم‌ها و نحوه تعامل فروشندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد شود.

11:30 تا 12:00: صحبت‌های کریستیان بوچلی (Christian Bucheli) مدیر اجرایی شرکت SIX Payment Services و جان فاهرتی (John Faherty) مدیر محصول شرکت فرست دیتا (First Data) درباره «چالش‌ها، تغییرات و فرصت‌ها در کسب‌وکارها»

12:00 تا 12:30: مارک آلسوپ (Marc Allsop) مدیر توسعه کسب‌وکار جهانی شرکت AIMIA و گیلز نکتوکس (Gilles Nectoux) مدیرعامل شرکت Plebicom eBuyClub با موضوع «پرداخت و داده: خدمات و فرصت‌هایی که موجب افزای روابط میان مصرف‌کنندگان و فروشندگان می‌شود»

12:30 تا 14:00: ناهار و ارائه‌ای از یاسین اسالیح (Yassine Essalih) متخصص راهکارهای مشتری، تجارت الکترونیکی و پرداخت از شرکت آی‌بی‌ام (IBM)، لور لاپیرونی (Laure Lapeyronnie) معاون مدیر کل شرکت مشاوران PW، هروِ روباچ (Herve Robache) مدیر توسعه و بازاریابی شرکت Stet و مونگ کی وو (Mung ki Woo) از شرکت امنی‌پی (Omnypay) با موضوع «تأثیرات دیجیتال و قانون‌گذاری بر زنجیره ارزش پرداخت» برگزار خواهد شد.

12:30 تا 14:00: برگزاری کارگاه «کنارآمدن با تغییرات» توسط کسپر بری (Casper Berry)

14:00 تا 14:20: سخنرانی فرانسیس بارل (Francus Barel)، مدیر رشد بازار شرکت پی‌پال درباره «نوآوری در تجربه کاربری- از دید بین‌المللی»

14:20 تا 14:40: سخنرانی گیلز بورون (Gilles Bourron) مدیر بخش پویایی و پرداخت شرکت توتال با موضوع «صدای تجارت: چگونه فرصت‌های پرداخت و چالش‌های جغرافیایی را مدیریت کنیم»

14:40 تا 15:00: سخنرانی جاناتان پرنس (Jonathan Prince) مدیر ارشد توسعه کسب‌وکار شرکت Digicash Payments با موضوع «تمرکز بر روی موفقیت خدمات پرداخت همراه Digicash در لوگزامبورگ»

15:00 تا 15:30: پذیرایی

15:30 تا 16:15: پنلی با عنوان «ظهور Omnichannel و پرداخت‌ها» برگزار می‌شود که در آن پاول کلارک (Paul Clarke) مدیر پرداخت یکپارچه بارکلی کارت (Barclaycard)، جورن لئوگراند معاون اجرایی خدمات موبایل وایرکارت (Wirecard) و گابریلا وچنیک (Gabriela Wiechnik) از بخش مدیریت کاربر و پرداخت Moovel Group حضور دارند

16:15 تا 16:35: لورنت جایر (Laurent Dhaeyer) مدیر محصول Rakuten Europe Bank سخنرانی با موضوع «استراتژی‌های بانک Rakuten در بخش خدمات پرداخت در اروپا»

16:35 تا 17:00: سخنرانی با موضوع «روش‌های پرداخت جایگزین: واقعیت و چشم‌انداز در اروپا» توسط کریستوفر بوربیر (Christofer Bourbier) مدیرعامل شرکت Limonetik و رالف اوهلاسن (Ralf Ohlhausen) مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت PPRO Financial ارائه خواهد شد.

17:30 تا 18:00: دمین پریلات (Damien Perillat) مدیرکل شرکت پی‌پال در فرانسه با لورا شین از مجله فوربز درباره «نوآوری‌های پرداخت» به صحبت می‌نشینند.

18:00 تا 18:30: کسپر بری (Caspar Berry) از سخنرانان حوزه تصمیم‌گیری و خطرپذیری درباره موضوع «خطرپذیری و تصمیم‌گیری» صحبت می‌کند. این سخنرانی فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌ها است تا درک بهتری از ریسک و تصمیم‌گیری‌های حیاتی برای پیشرفتشان داشته باشند.

در پایان روز و از ساعت 19:00 تا 20:00 برنامه سرگرمی تراستک در ساحل برای شرکت‌کنندگان برپا می‌شود.

.

امنیت در اینترنت اشیا: آینده وسایل متصل بیش از حد

از ویژگی‌های این رویداد، برگزاری برنامه‌هایی است که در این سه روز به‌صورت همزمان اجرا می‌شود. در هر سه روز، طی ساعات مشخصی، سخنرانی‌هایی در حوزه‌های مختلف به‌طور همزمان برگزار می‌شود. مبحث دیگری که سه‌شنبه، نهم آذر در کنفرانس‌های تراستک برگزار می‌شود مبحث «امنیت در اینترنت اشیا: آینده وسایل متصل بیش از حد» توسط یان اسمیت مدیر امنیت اینترنت اشیا در GSMA خواهد بود. این برنامه هم از ساعت 10:30 تا 17:00 خواهد بود و این سخنرانی‌ها را شامل می‌شود:

10:30 تا 10:50: سخنرانی میشلا منتینگ (Michela Menting) مدیر تحقیقات مرکز تحقیقاتی ABI با موضوع «چالش‌های امنیتی برای اپلیکیشن‌های اینترنت اشیا». امنیت اینترنت اشیا چالش مهمی خواهد بود و این ارائه می‌تواند چالش‌های موجود در این حوزه  و تلاش بازیگران این صنعت را نشان دهد.

10:50 تا 11:50: پنلی تحت عنوان «حل چالش‌های امنیتی اینترنت اشیا» با حضور مارکوس بارچ (Markus Bartsch) از بخش توسعه کسب‌وکار شرکت Tuvit، ارنست بوولاندر (Ernest Bovelander) مدیر شرکت Brightsight، میکائیل دوبروک (Mikael Dubreucq) مدیر بازاریابی اینترنت اشیا شرکت Inside Secure، نیکولاس پونسینی (Nicolas Posisni) طراح راهکارهای امنیتی شرکت Oracle و میشله اسکارلاتلا (Michele Scarlatella) از اعضای شرکت SIMalliance برگزار خواهد شد.

11:50 تا 12:30: اینگو فریس (Ingo Friese) مدیر پروژه لابراتورهای Deutsche Telekom، ریچارد پاریس (Richard Parris) مدیرعامل شرکت Intercede و آندراس فیلیپ (Andreas Philipp) معاون توسعه کسب‌وکار شرکت Utimaco پنلی با موضوع «اینترنت اشیا و حریم خصوصی» خواهند داشت که در آن به موضوعات قانون‌گذاری و چالش‌های منطقه‌ای می‌پردازند.

14:00 تا 15:00: پنلی با موضوع «اتصال در اکوسیستم اینترنت اشیا» که توسط پاتریک بیجت (Patrick Biget) مدیر ارشد فناوری Simulity Labs، گویوم لومون (Guillaume Lemoine) مدیر بازاریابی محصولات شرکت FIME و حاجو ساندچنیدر (Hajo Sandschneider) مدیر بازاریابی شرکت Comprion ارائه می‌شود که به موضوع اتصال سیم کارت‌های جاسازی‌شده می‌پردازد.

15:00 تا 15:30: پذیرایی

15:30 تا 16:45: میزگردی با موضوع «مسائل مربوط به اینترنت اشیا» برگزار می‌شود که در آن ژان پیر دلس (Jean-Pierre Delesse) مدیرعامل شرکت Rhealtys، مارکو لواندوسکی (Marco Lewandowski) مدیرکل مؤسسه BIBA، هروِ سروی (Herve Servy) کارآفرین حوزه بهداشت الکترونیکی شرکت Sanoia و حسن تریکی (Hassan Triqui) مدیرعامل Secure-IC حضور خواهند داشت. در این میزگرد آخرین پیشرفت‌های انجام‌شده در زمینه تست، مدیریت دستگاه و مدیریت طول عمر محصولات ارائه می‌شود.

16:45 تا 17:00: یان اسمیت مدیر امنیتی اینترنت اشیا در شرکت GSMA در مدت 15 دقیقه، صحبت‌های پایانی و نتیجه‌گیری را ارائه می‌دهد

.

بیومتریک‌ها برای احراز هویت: پایانی برای کلمه‌های عبور

موضوع دیگری که همزمان در این روز مطرح می‌شود، موضوع «بیومتریک‌ها برای احراز هویت: پایانی برای کلمه‌های عبور» خواهد بود. این کنفرانس از ساعت 10:30 تا 12:30 توسط مکس اسنیجر دبیر انجمن و از بنیان‌گذاران سازمان European Association for Biometrics برگزار می‌شود و شامل این سخنرانی‌ها خواهد بود:

10:30 تا 10:55: سخنرانی جوناس آندرسون (Jonas Andersson) نماینده شرکت GlobalPlatorm با موضوع «اثر انگشت به‌عنوان مکانیزم احراز هویت در تلفن‌های همراه». این ارائه نشان می‌دهد که عملکرد واقعی در تلفن‌های هوشمند موجب شفافیت می‌شود.

10:55 تا 11:20: آینار بویژ (Einar Boije) معاون ارشد بخش بازاریابی و فروش شرکت Zwipe سخنرانی با موضوع «دنیایی بدون پین و کلمه عبور» خواهد داشت که در آن می‌گوید که چطور توسعه تکنولوژی می‌تواند روی کارت‌ها اثرگذار باشد و اینکه داده‌های بیومتریک کاربر هیچ‌وقت منتقل نمی‌شوند

11:20 تا 11:45: ایو چملا (Yves Chemla) مدیر ارشد فناوری United Biometrics سخنرانی با موضوع «احراز هویت چند بیومتریکی برای تجارت الکترونیکی و پرداخت‌های همراه» خواهد داشت. موضوع این ارائه در رابطه با مقابله با افزایش کلاهبرداری پرداخت بر روی اینترنت خواهد بود و اینکه عوامل چندگانه بیومتری و راهکارهای احراز هویت رفتاری بر روی موبایل‌ها موجب افزایش سطح امنیت خواهد شد.

11:45 تا 12:10: سخنرانی همانت ماردیا (Hemant Mardia) مدیرعامل IDEX ASA با موضوع «استفاده از اثر انگشت برای جایگزینی پین و کلمه عبور فرای تلفن‌های هوشمند». در این ارائه خواهیم دید که چطور پذیرش اثر انگشت در موبایل‌ها موجب پذیرش مصرف‌کنندگان در استفاده از اثر انگشت برای احراز هویت و پرداخت شده است.

12:10 تا 12:30: گنثر مول (Guenther Mull) مدیرعامل شرکت Dermalog Identification Systems ارائه‌ای با عنوان «اسکنرهای جدید برای مدارک و بیومتریک‌ها» خواهد داشت. در این ارائه شما متوجه بیومتریک‌های جدیدی می‌شوید که با تکنولوژی جدید اسکنر تمرکز ویژه‌ای بر روی مدارک و بیومتریک‌ها دارند

.

مرزهای هوشمند: کنترل؟ پیشگیری؟ محافظت؟

موضوع همزمان دیگر بحث «مرزهای هوشمند: کنترل؟ پیشگیری؟ محافظت؟» است که توسط راجز ادواردز (Roger Edwards) مدیر راهکارهای مشتری برای مدیریت هویت در شرکت 3M ارائه می‌شود. این قسمت شامل سخنرانی‌هایی است که از ساعت 14:00 تا 17:00 برگزار می‌شود:

14:00 تا 14:30: سخنرانی کریستوف راپین (Christophe Rapine) نماینده کارگروه مرز الکترونیکی از شرکت Security Identity Alliance با موضوع «مرز الکترونیکی- کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل»

14:30 تا 15:00: سخنرانی با موضوع «مدیریت مرز یکپارچه- چالش امنیت، تسهیل و حفاظت» توسط فیل جانسون (Phil Johnson) مدیر ارشد فنی شرکت ICMPD (مرکز بین‌المللی توسعه سیاست مهاجرت) ارائه می‌شود.

15:00 تا 15:30: پذیرایی

15:30 تا 15:50: سیرا تویوونن (Sirra Toivonen) دانشمند ارشد مرکز تحقیقاتی VTT سخنرانی درباره «مرزهای هوشمند در قرن 21» خواهد داشت.

15:50 تا 16:10: از وزارت کشور و بخش اداره مرکزی پلیس مرزی سخنرانی با موضوع «اتوماسیون کنترل مرزی و داده‌های API-PNR» انجام خواهد شد.

16:10 تا 16:30: سخنرانی فرانک اسمیت رئیس ENLETS Mobile (کارگروه اروپایی در خصوص راهکارهای موبایلی برای اجرای قانون) با موضوع «موبایل‌های هوشمند برای مرزهای هوشمند» برگزار خواهد شد.

16:30 تا 16:50: بنجامین بال مدیر بازاریابی شرکت Crossmatch سخنرانی در خصوص «نمونه‌ای از بیومتریک‌ها: چالش مهاجران اروپا» ارائه خواهد کرد. باید گفت که امروزه بیش از هر زمان دیگری به بیومتریک‌ها و نقشی که در افزایش امنیت هویت و کشور و توزیع کمک‌های بشردوستانه نیاز است.

16:50 تا 17:00: راجر ادواردز نتیجه‌گیری و بحث‌های نهایی را انجام می‌دهد.

.

مدیریت داده و حریم خصوصی: نوآوری بزرگ بعدی

از موضوعات دیگری که در روز اول رویداد تراستک مطرح می‌شود، مبحث «مدیریت داده و حریم خصوصی: نوآوری بزرگ بعدی» توسط گِی دو فلکورت (Guy De Felcourt) مشاور هویت دیجیتال است. این موضوع سخنرانی‌هایی را به خو اختصاص داده است که از ساعت 10:30 تا 17:00 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود:

10:30 تا 10:50: سخنرانی رابین ویلتون مدیر توسعه فنی برای هویت و حریم شخصی شرکت Isoc با موضوع «بررسی اصولی داده: فرای حفاظت از داده و پذیرش» برگزار می‌شود. این سخنرانی درباره اصول داده‌هایی است که برای اعتماد دیجیتالی ضروری است.

10:50 تا 11:10: جرمی رالیسون (Jeremy Rollison) مدیر امور دولتی شرکت مایکروسافت سخنرانی با موضوع «ایجاد اعتماد در انتقال بین‌المللی داده» خواهد داشت.

11:10 تا 11:30: سخنرانی ادواردو اوستاران (Eduardo Ustaran) شریک شرکت Hogan Lovells International با موضوع «تأثیرات GDPR و کارهایی که باید در رابطه با آن انجام داد» برگزار خواهد شد.

11:30 تا 11:50: مصاحبه‌ای با مودریک داداشوو (Moudrick Dadashov) مدیرعامل Skaitmeninio Sertifikavimo Centras  درباره «قوانین حریم شخصی و زمینه‌های اختلافی» انجام می‌شود.

11:50 تا 12:10: کازو ساکو (Kazue Sako) مهندس ارشد شرکت NEC سخنرانی درباره اینکه «چطور رمزنگاری به افزایش حریم خصوصی کمک می‌کند» خواهد داشت. رمزنگاری بر این اصل است که اشخاص بتوانند کنترل داده‌هایشان را به دست بگیرند.

12:10 تا 12:30: روسل گولد (Russell Gould) مدیر محصول ارشد شرکت Vodafone سخنرانی با موضوع «ارتقا خدمات به کاربر از طریق مدیریت داده موبایلی» انجام خواهد داد. در این سخنرانی به شما از حریم خصوصی موبایل و مدیریت دسترسی گفته می‌شود و می‌بینید که دسترسی، تبدیل به واقعیت تجاری می‌شود و تکنولوژی کارت هوشمند تفاوت اصلی خواهد بود.

14:00 تا 15:00: کرین کارتود (Carine Cartaud) مدیر فروش بخش فرانسه شرکت Threatmetrix، ماریو ماریک (Mario Maric) مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت Combis، اولیویر پنل (Olivier Penel) مدیر کسب‌وکار مدیریت داده بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقا مؤسسه SAS و دیوید رایت (David Wright) شریک مدیریتی مؤسسه تحقیقاتی Trilateral درباره موضوع «ارائه فرصت‌های جدید در دنیای کلان داده‌ها» صحبت خواهند کرد.

15:00 تا 15:30 پذیرایی

15:30 تا 15:50: سخنرانی مارکوس سابادلو (Markus Sabadello) بنیان‌گذار شرکت Danube Tech با موضوع «به سمت داده‌های شخصی» برگزار خواهد شد. ما شاهد ظهور سیستم‌های مدیریت اطلاعات شخصی (PIMS) و تکنولوژی‌های مرتبطی هستیم که هدفشان دادن کنترل داده‌های شخصی به دست خود افراد است. چالش‌های این اکوسیستم داده‌های شخصی چه خواهد بود؟

15:50 تا 16:10: کاترینا داو (Katryna Dow) مدیرعامل شرکت Meeco سخنرانی با عنوان «اقتصاد شبکه‌ای: مدل‌های جدید کسب‌وکاری API-of-Me» خواهد داشت. محور اصلی این ارائه متمرکز بر عوامل اصلی داده از قبیل داده، هویت، حریم خصوصی، امنیت و رضایت خواهد بود که موجب ایجاد تغییر از طریق اقتصاد دیجیتالی خواهند شد.

16:10 تا 17:00: پنلی با عنوان «کنترل کاربر در حریم خصوصی-PIMS: ابزارهای جدید، چالش‌های جدید» برگزار می‌شود که اعضای آن کاترینا داو بنیان‌گذار شرکت Meeco، تاد روبک (Tod Ruback) مدیر ارشد امنیت و حریم خصوصی شرکت Ghostery و مارکوس سابادلو بنیان‌گذار Danube Tech خواهند بود.

conferance-1000-way2pay-95-09-07

POS/Mpos و فین‌تک

بخش دیگری که جزو برنامه های روز سه‌شنبه خواهد بود، صحبت‌های 7 دقیقه‌ای در حوزه‌های POS/Mpos و فین‌تک خواهد بود که در ساعت‌ها و توسط افراد مختلف برگزار می‌شود.

از ساعت 10:30 تا 11:30 در حوزه POS/Mpos این افراد صحبت خواهند کرد:

نیگل دن (Nigel Dean) مدیر بازاریابی شرکت اسپایر در خصوص «پوزهای هوشمند شرکت اسپایر»

لیونل بارابان (Loinel Baraban) مدیرعامل شرکت فاماکو در خصوص «اندروید: استاندارد جدید برای دستگاه‌های پرداخت»

مایکل داو (Michael Dow) بازاریاب شرکت NXP در خصوص «راهکارهای توسعه پایانه‌های پوز شرکت NXP»

پیر باسز (Pierre Boces) رئیس مشاوره و بازاریابی محصولات شرکت Welcome Real Time در خصوص «عوامل اصلی موفقیت در رابطه با مهار رشد روند mPOS»

ونسنت فیلود (Vincent Fillaud) مدیر مدیریت محصول بخش اروپا شرکت وریفون در خصوص «وریفون کربن» صحبت خواهد کرد.

11:40 تا 12:00: برگزاری کارگاه 20 دقیقه‌ای شرکت اینجنیکو توسط سیلویا دو سا کاستا (Sylvia De Sa Costa) مدیر محصول وایرلس شرکت اینجنیکو در خصوص «اتصال بدون دردسر به‌ منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت فروشنده»

12:10 تا 12:30: برگزاری کارگاه شرکت EESTEL توسط ژان لوک گارنیر (Jean-luc Garnier) رئیس هیئت‌مدیره شرکت درخصوص «تأثیر توکن‌سازی بر اپلیکیشن‌های وفاداری: تقویت امنیت یا اختلال کامل؟»

12:45 تا 13:30: برنامه جایزه SESAMES برگزار می‌شود. این جایزه اختصاص به بهترین تکنولوژی‌ها در صنعت تکنولوژی‌های مبتنی بر اعتماد دارد که این بخش حوزه‌‌های تراکنش الکترونیکی، خرده‌فروشی، تولید و تست را شامل میشود.

14:00 تا 14:30: سخنرانی با موضوع «توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و موقعیت امنیت فناوری در کشور چین» برگزار خواهد شد

14:40 تا 15:00: برگزاری کارگاه 20 دقیقه‌ای شرکت وریفون توسط ناتان گیل (Nathan Gill) معاون بازرگانی و نوآوری‌های جهانی شرکت وریفون در خصوص «پلتفرم تجاری شرکت وریفون». درباهر پلتفرم تجاری وریفون باید گفت که پلتفرمی باز، مبتنی بر کلود و امن است که به کسب‌وکارها امکان شخصی‌سازی سریع اپلیکیشن‌ها و خدمات را می‌دهد.

از ساعت 15:10 تا 16:10 صحبت‌هایی توسط این افراد و در حوزه فین‌تک برگزار می‌شود:

ناتان فری (Nathan Frey) بنیان‌گذار Air درباره «از کلود خارج شوید و وارد Air شوید- پلتفرم برای تجارت و اینترنت اشیا» صحبت خواهد کرد.

الکساندر پتریک، طراح راهکار از شرکت Inpher درباره موضوع «لمس کنید اما نبینید؛ اپلیکیشن‌های محاسباتی و تحقیقاتی رمزگذاری‌شده» صحبت خواهد کرد

سباستین هسناک (Sebastian Hasenack) از بنیان‌گذاران شرکت Investify درباره موضوع «سرمایه‌گذاری باید حس خوبی بدهد» صحبت می‌کند.

تیفین سالتینی (Tiphaine Saltini) مدیرعامل شرکت Neuroprofiler سخنرانی با موضوع «Neuroprofiler Investor Profiling Game» خواهد داشت.

استوارت لیسی (Stuart Lacey) مدیرعامل شرکت Trunomi درخصوص موضوع «درک پتانسیل داده‌های مشتری از طریق رضایت» صحبت خواهد کرد.

آندرِا لاکالامیتا (Andera Lacalamita) بنیان‌گذار Homepal درباره موضوع «Homepal: استارت‌آپ مشاور املاک فردبه‌فرد» صحبت خواهد کرد.

ماسیمیلیانو دلسانته (Massimiliano Delsante) مدیرعامل شرکت Cognitive Technology صحبتی درباره «راهکار هوش عملیاتی برای تحولات دیجیتالی»

دیوید سوسنا مدیرعامل شرکت Personetics صحبت‌هایی درباره این شرکت خواهد داشت.

ساعت 16:20 تا 17:20 جلسات 7 دقیقه‌‌ای فین‌تک برگزار می‌شود که طی هفت دقیقه این موضوعات توسط این افراد مطرح می‌شود:

آناتالیو اوبالده (Anatalio Ubalde) مدیرعامل شرکت SizeUp & GIS Planning درباره «کلان داده برای کسب‌وکارهای کوچک بانکداری»

دنیس مارکوس (Dennis Marcus) مدیر بازرگانی شرکت Ximedes Software در خصوص «ایجاد فین‌تک به معنی توسعه نرم‌افزارهای سفارشی است»

ویکتور ایناتیوک (Victor Ihnaiuk) مدیرعامل شرکت Taplend درباره «Taplend»

ماریو ماریک (Mario Maric) مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت Combis در رابطه با «افزایش فروش به کمک داده‌های Real Time»

بن کرونین (Ben Cronin) مدیرعامل شرکت Kyckr در خصوص «هویت سازمانی بر روی زنجیره بلوک»

کن ون اسبیک (Ken Van Eesbeek) مدیر فروش شرکت Gambit Financial Solution در رابطه با «دیجیتالی شدن بانکداری و مشاور روباتی»

جیمز وارگا مدیرعامل The ID Co. صحبت‌هایی در رابطه با «سرویس‌های آنلاین مالی سریع‌تر، آسان‌تر و قوی‌تر با PSD2» خواهد داشت.

ایندرک نیولت (Indrek Neivelt) مدیرعامل شرکت Pocopay درباره «Pocopay- مرحله‌ای جدید در بانکداری همراه» صحبت می‌کند.

به این ترتیب اولین روز از رویداد تراستک 2016 در کاخ جشنواره شهر کن به پایان می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.