راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسنپ

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک با نام تجاری اسنپ، در سال ۱۳۹۳ راه‌اندازی شد. اسنپ شرکتی پویا و مبتنی بر داده است که از ذهن پویا و خلاق جوانان ایران قدرت می‌گیرد. این شرکت به عنوان راهکاری اثر‌بخش برای انجام سفرهای درون‌شهری، فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد و در کمتر از چند سال به بزرگ‌ترین سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران تبدیل شد.

اپلیکیشن اسنپ بعد از گذشت چهار سال از شروع فعالیتش به سوپراپ تبدیل شد و اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه می‌شود. امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، مشاوره و خدمات پزشکی، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و غیره در این اپلیکیشن جامع به صورت یک‌جا فراهم شده است.

بنا بر اعلام اسنپ، ۹ سال از فعالیت اسنپ به عنوان تاکسی اینترنتی می‌گذرد و این مجموعه توانسته رکورد بیش از چهار میلیون سفر در یک روز را ثبت کند. آن‌طور که اسنپ می‌گوید، ۹۰ درصد سهم بازار هم برای اسنپ است. اسنپ حدود ۶۳ میلیون کاربر دارد که تقریباً ۱۰ میلیون آنها سال ۱۴۰۱ به این اپلیکیشن پیوسته‌اند.

سال تأسیس:

۱۳۹۳

مدیرعامل:

تحصیلات:
دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی

سمت فعلی:
مدیرعامل اسنپ

سمت پیشین:
مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل

حوزه فعالیت:

تاکسی اینترنتی، خودرو، پیک، موتور، وانت، اسباب‌کشی، ثبت‌نام‌رانندگان، غذا، پرواز، قطار، اتوبوس، هتل، فروشگاه، داروخانه، پزشک و مشاور، سرویس اعتباری، سوپرمارکت‌های تحویل فوری و ارائه خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف به کاربران

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • شهرام شاهکار
  • ژوبین علاقه‌بند
  • محمد خلج قاسم‌آبادی

محصولات و راهکارها:

امکان درخواست خودرو، موتور، وانت، سفارش غذا، رزرو هتل و اقامتگاه‌های ارزان، خرید بلیت هواپیما، اتوبوس و مشاوره و خدمات پزشکی

شرکت‌های زیرمجموعه:

  • اسنپ‌فود
  • اسنپ‌تریپ
  • اسنپ‌دکتر
  • اسنپ‌باکس
  • اسنپ‌وانت
  • اسنپ‌پی
  • اسنپ‌ونچرز
  • اسنپ‌تیکت
  • اسنپ‌مارکت

افتخارات:

اولین و بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی ایران

راه‌های ارتباطی:

https://snapp.ir/contact

وب‌سایت: https://snapp.ir/

تلفن:

02141849000

02191039000

پست الکترونیک: info@snapp.cab

نشانی: خیابان آفریقا، شهید عاطفی غربی، خیابان مهرداد، پلاک۱، طبقه ۴ جنوبی

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره اسنپ


شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ)

شکایت تپسی از اسنپ به دلیل ایجاد انحصار در سفارش آنلاین غذا

تپسی در اعتراض به اتخاذ رویه‌های ضد رقابتی در بازار سفارش آنلاین غذا توسط گروه اسنپ، از این شرکت به شورای رقابت شکایت کرد. بنا به اعلام روابط عمومی تپسی، این شکایت با محوریت «ایجاد مانع برای ورود رقبای جدید به بازار» با استفاده از محدود

بانک صادرات ایران و گروه اسنپ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بانک صادرات ایران و گروه اسنپ برای گسترش همکاری‌های دیجیتالی و توسعه خدمات نوآورانه تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نشست که با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ، محمد زیاری مدیرعامل گروه اسنپ

جبران خسارت راننده پس از رسیدن به مبدأ در سفرهای لغو شده؛ به‌روزرسانی شرایط لغو سفر در اسنپ

اسنپ به‌تازگی قوانین مربوط به هزینه‌ لغو سفر کاربران مسافر را به‌روزرسانی کرده است و مطابق با آن پس از رسیدن راننده به مبدأ و گذشت ۵ دقیقه از زمان قبول درخواست سفر، درصورتی‌که مسافر سفر را لغو کند، یا تا ۵ دقیقه بعد از رسیدن راننده، در