دبیر و نایبرئیس هیئتمدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامهای خطاب به مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، خواستار تمدید مهلت پرداخت حق بیمه اردیبهشتماه کارکنان باتوجهبه شرایط کشور شد.
به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار در نامهای خطاب به مصطفی سالاری نوشته است: «باتوجهبه مشکلات پیشآمده در روند امور اداری و شبکه بانکی در اواخر خردادماه سال جاری، برخی از شرکتها موفق به پرداخت حق بیمه کارکنان خود در موعد مقرر نشدهاند. خواهشمند است دستور فرمایید که این «تاخیر خارج از کنترل کارفرمایان» مشمول جریمه نشود و مهلت مناسبی برای پرداخت حق بیمه اردیبهشتماه منظور و ابلاغ شود.»