شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در پانزدهمین دوره از جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق به کسب تندیس بلورین مدیریت مالی شد.
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پانزدهمین دوره «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» که روز دوشنبه 24 دیماه در سالن اجلاس سران برگزار شد، هرساله با اهدافی نظیر حمایت مالی، ارتقا و توسعه مدیریت مالی کشور برگزار میشود. در این رویداد پس از ارزیابی شرکتکنندگان بر اساس شاخصهای تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی توسط نخبگان و اساتید خبره، از سازمانهای حائز رتبه در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه، قدردانی میشود.
تشویق و ترغیب شرکتها برای انجام خودارزیابی، شناخت نقاط قوت و زمینههای قابلبهبود و ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفهای در بین سازمانها، از دیگر اهداف استراتژیک رویداد جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شمار میرود.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نیز بهمنظور شناخت هرچه بیشتر نقاط قوت و قابلبهبود خود در حوزه مالی سازمان برای ششمین سال متوالی در این ارزیابی حضور یافته و توانسته بر اساس معیارها و شاخصهای تخصصی مالی و حسابداری با کسب امتیاز مربوطه، تندیس بلورین این جایزه را کسب کند.