سود تقسیمی سهامداران شرکت‌های تابعه شستا از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود

سود تقسیمی سهامداران شرکت‌های تابعه شستا از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود

محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا با اشاره به مشارکت گسترده اشخاص حقیقی در بازار سرمایه و افزایش قابل توجه تعداد سهامداران، طی نامه‌ای به هلدینگ‌های تابعه ابلاغ کرد که پرداخت سود تقسیمی مجامع شرکت‌های تابعه از طریق سامانه سجام انجام شود.

مدیرعامل شستا در این دستورالعمل با اشاره به مزایای پرداخت سود از طریق این سامانه، تصریح کرد: «وجود پایگاه داده کامل‌تر اشخاص در سامانه سجام، واریز آنی وجه به حساب اشخاص بدون نیاز به مراجعه به بانک، مرتفع شدن بندهای مربوط به رعایت مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص پرداخت سود به سهامداران در صورت‌های مالی شرکت‌ها و کاهش بار فعالیت بخش امور مالی و سها‌مداری شرکت‌های تابعه، از مزایای پرداخت سود از طریق سامانه سجام است.»

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/lkbs کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی