روز سهشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۳، نشستی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس جمهور و ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالین حوزه اقتصاد دیجیتال در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این نشست، رئیس جمهور بر تلاش دولت برای ایجاد هماهنگی به منظور ثبات در تصمیمگیریها و همچنین تأمین انرژی مورد نیاز شرکتهای فناور و دیجیتال بهعنوان دو مطالبه جدی فعالین این حوزه تاکید کرد و به وزیر ارتباطات و دبیر شورایعالی فضای مجازی دستور داد نسبت به رفع موانع و مشکلات شرکتهای استارتاپی و تسهیل فعالیت آنها بیش از پیش اهتمام داشته باشند. در ادامه گزارش تصویری از نشست فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال را مشاهده میکنید.
ببینید: تاکید رئیسجمهور بر اصلاح قوانین و مقررات برای تسهیل فعالیت کسبوکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال
























