مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد

مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد

مؤسسه اعتباری توسعه با تصمیم شورای پول و اعتبار به‌طور رسمی منحل شد. سپرده‌گذاران مؤسسه توسعه تا 25 اسفند فرصت دارند نسبت به بستن حساب‌های خود اقدام کنند.

سپرده‌گذاران در روزهای گذشته با دریافت یک پیامک از انحلال مؤسسه اعتباری توسعه باخبر شدند. در این پیامک بیان شده که انحلال مؤسسه، تصمیم شورای پول و اعتبار است. سپرده‌گذاران مؤسسه توسعه تا 25 اسفندماه با مراجعه به شعب این موسسه باید حساب‌های خود را ببندند.

مؤسسه اعتباری توسعه پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه خدمات مالی اعتباری در عرصه نظام بانکی کشور، در ۱۵ شهریورماه ۱۳۷۶ آغاز به کار کرد و سرانجام اواخر سال 1400 با 30 شعبه و مشکلات مالی منحل شد.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/boe3 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی