پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
فناورکارت؛ خدمات شخصیسازی شده مخصوص شرکتهای دانشبنیان
فناورکارت، کارت ارائه خدمات بر بستر پلتفرم بانکداری اختصاصی شرکتهای دانشبنیان است
امروز در خلال یازدهمین نمایشگاه بانکداری نوین و نظامهای پرداخت، شرکت بهین فردا از فناورکارت به عنوان تازهترین محصول خود، رونمایی کرد.
فناورکارت درواقع نخستین نئوبانکی است که خدمات تخصصی شرکتهای فناور و شرکتهای دانشبنیان را به صورت شخصیسازی شده ارائه میکند. این محصول با همکاری مشترک بانک آینده، شرکت توسعه فناوران بهینفردا و صندوق توسعه فناوریهای نوین به شرکتهای دانشبنیان و نوآور ارائه شده است.
شخصیسازی در خدمات بانکی
در ابتدای این رونمایی پویان عطاآبادی درباره همهگیری مبحث «شخصیسازی» در صنعت بانکداری در دنیا توضیح داد. به گفته او اکنون صنعت بانکداری در دنیا تمایل به شخصیسازی کردن خدمات خود دارد. به گفته او بانکآینده نیز قصد دارد تا این روند را در ارائه محصولات خود پیش بگیرد.
به گفته عطاآبادی، بانک آینده در این راستا به سراغ فناوریهای نوین و شرکتهای دانشبنیان رفته است تا نخستین خدمات شخصیسازی شده را ارائه کند. بانک آینده با همکاری معاونت پژوهشی ریاستجمهوری و صندوق نوآوریهای نوین و شرکت بهینفردا، خدمات شخصیسازی شده بانکی را برای شرکتهای دانشبنیان و نوآور طراحی کرده است.
سامانه فناورکارت به زودی به سامانه بانکی متصل میشود
پویان عطاآبادی درباره ویژگیهای فناورکارت به راهپرداخت گفت: «تمام خدمات بانکی که به صورت عموم تمام شرکتها به آن نیاز دارند در این محصول ارائه میشود؛ اما نکته قابل توجه در مورد فناور کارت این است که خدمات به صورت شخصیسازی شده و ویژه شرکتهای دانشبنیان وشرکتهایی که در حوزه فناوری کار میکنند ارائه میشود.»
عطاآبادی توضیح داد که اکنون بیش از ده هزار شرکت دانشبینان در حال فعالیت هستند و در حدود یک میلیون کاربر در این شرکتها در حال فعالیت هستند. به گفته عطاآبادی فناور کارت تمام خدمات بانکی که ویژه شرکتهای دانشبنیان است را به آنها ارائه میکند. از آن جایی که فناورکارت به صورت شخصیسازی شده خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند، در نتیجه مشتریان که شرکتهای دانشبنیان هستند میتوانند سرعت بیشتری را در دریافت خدمات موردنظرشان تجربه کنند.
پویان عطاآبادی در توضیحات بیشتر بیان کرد: «وامدهیها، مبحث خطای اعتباری، پرداختهای خاص و باشگاه مشتریان خاصی که روی پلتفرم ایران کارت پیادهسازی شده است همگی روی یک پلتفرم به عنوان فناورکارت ارائه خواهد شد.»
او در ادامه در پاسخ به این سوال که وضعیت توسعه این محصول در میان شرکتهای دانشبنیان تا امروز چگونه بوده است توضیح داد: «این کارت اکنون در حالت اجرایی قرار دارد و کار میکند. همچنین خدمات پایه بانکداری در حال پیادهسازی روی پلتفرم است. به زودی نیز پلتفرم به شبکه بانکی کشور متصل خواهد شد و به زودی شاهد عملیاتی شدن این پلتفرم نیز خواهیم بود.»