راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی تکسا از پوز ارسال صورت‌حساب مالیاتی بازار میوه و تره‌بار

مراسم رونمایی از راهکار جدید شرکت معتمد هوشمند تکسا، تحت عنوان پوز اندرویدی ارسال صورت‌حساب الکترونیکی ویژه صنف میوه و تره‌بار برگزار شد. در این مراسم که با حضور مهدی بردابرد، مدیرعامل شرکت معتمد هوشمند تکسا به همراه جمعی از مدیران این شرکت، مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی؛ اکبر یاوری، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران؛ علی بردبار و محمد اسلامی از اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه برگزار شد، معضلات ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت معتمد هوشمند تکسا، در راستای اجرای این قانون جهت رفع چالش‌های ارسال  صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان طی مراسمی، راهکار پوز اندرویدی ارسال صورت‌حساب الکترونیکی ویژه  صنف میوه و تره‌بار رونمایی شد و در خصوص اجرای این راهکار توافقات لازم نیز صورت گرفت.

شرکت معتمد هوشمند تکسا در تیرماه ۱۴۰۲ باهدف ایجاد بستری نوین برای ارائه خدمات مالیاتی برای مؤدیان حقیقی و حقوقی تأسیس شد. این شرکت با سهام‌داری شرکت‌های توسعه فن‌افزار توسن و توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین با دریافت مجوز نوع اول معتمد مالیاتی از سازمان امور مالیاتی به‌عنوان بازوی مورد اعتماد و قدرتمند این سازمان برای ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان، با داشتن بستر امن نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری قدرتمند جهت صدور و ارسال صورت‌حساب برای مؤدیان، نصب و راه‌اندازی تجهیزات موردنیاز برای صدور صورت‌حساب الکترونیکی، آموزش موردنیاز مؤدیان مالیاتی برای استفاده از تجهیزات، پشتیبانی 24ساعته در تمام ایام جهت خدمت‌رسانی به مؤدیان پای به عرصه اقتصادی کشور گذاشته است.

منبع تکسا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.