پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
معاون طرح و برنامه شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی عنوان کرد / بانکداری هوشمند ایجاد تجربه بهتر برای مشتری است
معاون طرح و برنامه شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بیان اینکه این شرکت بیش از دو میلیون سرویس در ماه ارائه میدهد، گفت: «هوشمندسازی به معنی حذف تجهیزات فیزیکی نیست، بلکه استفاده از تجهیزات هوشمند برای ایجاد تجربه بهتر مشتری است.»
معاون طرح و برنامه شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در نشست ارائه محصول «سامانه جامع مدیریت شبکه عملیاتی با محوریت خدمات فینتکی» که در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت برگزار شد، با اشاره به شعار این همایش مبنی بر گذار به بانکداری هوشمند گفت: «هوشمندسازی به معنی حذف تجهیزات فیزیکی نیست، بلکه استفاده از تجهیزات هوشمند برای ایجاد تجربه بهتر مشتری است.»
نیما فیضگستر ادامه داد: «شرکت یاس از شبکههای مختلف تجهیزات بانکی و پرداخت پشتیبانی میکند که از آن جمله میتوان به شبکه پایانه فروشگاهی شرکت بهپرداخت، شبکه خودپردازهای بانک ملت، شبکه جایگاههای سوخت و… اشاره کرد.»
او با بیان اینکه شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از 41 مرکز عملیاتی در سراسر کشور برخوردار است، ادامه داد: «این شرکت بیش از دو میلیون سرویس در ماه ارائه میدهد که شامل پشتیبانی سرویس ATM بانک ملت، سرویس پرداخت در جایگاههای سوخت، پشتیبانی از پایانههای فروش بهپرداخت، تعمیر و بهسازی تجهیزات و… میشود.»
معاون طرح و برنامه شرکت سیستم یاس ارغوانی چالش این سرویسها را در چهار موضوع بحث جغرافیایی ابزار، مدیریت پرسنل، مدیریت سطوح سرویس و کنترل هزینه و سودآوری عنوان کرد و گفت: «در این راستا، طی همکاری چندساله با تیمهای زیادی، راهکارهای مختلفی ارائه شده که نتیجه آن، توسعه سامانهای جامع، یکپارچه و چندکاناله با قابلیت مدیریت چرخه فعالیت و گردش موجودیتها بوده است.»
به گفته او، این سامانه، سامانه جامع مدیریت سرویسهای عملیاتی با رویکرد خدمات فینتکمحور نام دارد و در چهار زمینه هدفگذاری شده که شامل «پایش و راهبری خدمات مشتریان»، «رهگیری، تسریع و تسهیل سرویسهای عملیاتی»، «مدیریت و مانیتورینگ شبکه پرسنل عملیاتی» و «مدیریت چرخه زیست ابزارهاست.
فیضگستر با بیان اینکه در حال حاضر شش زیرسامانه در جهت پاسخ به چالشها همکاری میکنند، این زیرسامانهها را شامل مدیریت سرویسهای عملیاتی، مدیریت خدمات مهندسی، مدیریت کالاها و انبارها، مدیریت مراسلات، مدیریت پشتیبانها و مدیریت همکاران ستادی عنوان کرد و در پایان گفت: «این سامانه یک سامانه یکتا در صنعت پرداخت کشور است که میتواند ابزار دست بسیاری از شرکتها باشد.»