راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درآمدهای تجارت الکترونیک پارسیان کیش در ۹ ماه سال مالی ۱۴۰۲ اعلام شد / وصول ۶۵۶ میلیارد تومان درآمد

درآمدهای عملیاتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در ۹ ماه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شده است. طبق این گزارش، تاپکیش در این بازه زمانی معادل ۶۵۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)، بر اساس صورت‌های مالی ۹ماهه (حسابرسی‌نشده) این شرکت، در ۹ ماه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ معادل ۶۵۶ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد کسب شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۱۰۳ درصد رشد داشته است.

درآمد عملیاتی تاپکیش در ۹ماهه سال مالی 1401 معادل ۳۲۳ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان بوده است.


رشد ۱۶درصدی در تولید کارت‌خوان


بررسی وضعیت تولید و فروش انواع دستگاه کارت‌خوان در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش نشان می‌دهد که این شرکت در ۹ماهه سال مالی ۱۴۰۲ موفق به تولید ۹۰ هزار و ۷۹۵ دستگاه کارت‌خوان و فروش ۸۹ هزار و ۸۸۴ دستگاه کارت‌خوان شده است.

این در حالی است که تاپکیش در ۹ ماه سال مالی 1401 تعداد 79 هزار و ۵۱۰ عدد انواع دستگاه کارت‌خوان تولید کرده و تعداد 74 هزار و ۵۰۲ عدد دستگاه کارت‌خوان به فروش رسانده که در مقایسه با سال مالی ۱۴۰۲ به ترتیب با رشد ۱۴ و ۲۱درصدی در تولید و فروش انواع دستگاه کارت‌خوان همراه شده است.

درآمد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش از محل فروش تجهیزات و قطعات نیز با رشد 318درصدی از ۳۶ میلیارد تومان در ۹ ماه سال مالی 1401 به ۱۵۰ میلیارد تومان در ۹ ماه سال مالی 1402 رسیده است.


درآمد ۲۷۴ میلیاردی از فروش انواع کارت‌خوان


همچنین، تاپکیش در ۹ ماه سال مالی 1401 معادل ۱۸۲ میلیارد و ۳۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان انواع دستگاه کارت‌خوان فروخته که این مبلغ در ۹ ماه سال مالی 1402 با رشد 50درصدی به مبلغ ۲۷۴ میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

علاوه براین، تاپکیش در ۹ ماه سال مالی ۱۴۰۲ معادل ۱۶۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان درآمد از محل فروش کاغذ جامبو و خدمات چاپ، برش و بسته‌بندی کاغذ داشته که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته (۴۶ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) رشد 251درصدی داشته است.


برنامه‌های تاپکیش


طبق این گزارش، افزایش ظرفیت تعمیرات و تنوع‌بخشی در تعمیرات انواع برندهای کارت‌خوان، تأمین قطعات یدکی برای تمامی برندهای خودپرداز و کارت‌خوان، همچنین افزایش ظرفیت چاپ و برش در کارخانه‌های این شرکت از جمله اهداف شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش است.

همچنین، تاپکیش علاوه بر ارائه محصولاتی همچون دستگاه کارت‌خوان، دستگاه ATM، کاغذهای رول جامبو و صندوق فروشگاهی، هم‌اکنون در حال ورود به سمت ارائه محصولات فناوری پیشرفته (HighTech ) مانند پایانه بانکی غیرنقدی (کش‌لس cashless) نیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.