راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

​​مدال زرین روابط‌عمومی سال 1393 به دکتر یونس مظلومی اهدا شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مدیران روابط‌عمومی: نقدها را صریح و هنرمندانه به مدیران دستگاه‌ها منتقل کنند

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت که در هتل المپیک برگزار شد با تبریک آغاز هفته روابط‌عمومی گفت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها نسبت به اوایل انقلاب غیرقابل مقایسه است.

دکتر مهدی کرباسیان که به مناسبت هفته روابط‌عمومی و اهدای مدال زرین مدیر ارشد حامی روابط‌عمومی به دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی سخن می‌گفت، نقدهای سازنده را مفید و به نفع سازمان‌ها دانست و از مدیران روابط‌عمومی‌ها خواست نقدها را صریح و هنرمندانه به مدیران دستگاه‌ها منتقل کنند زیرا نقدهای سازنده در بلندمدت به نفع مدیریت است.

وی از مدیران روابط‌عمومی‌ها خواست با ارائه اطلاعات صحیح، صریح و شفاف، مدیران سازمان‌ها را یاری و ارتباط با حوزه بیرون از مجموعه سازمانی را تقویت کنند.

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی‌ها باید نحوه استفاده و برخورد با فناوری‌های نوین را بشناسند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود به از دست‌اندرکاران برگزاری هفته روابط‌عمومی تقدیر کرد.

در این کنفرانس مدال زرین روابط‌عمومی در سال 1393 توسط دکتر کرباسیان به دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی اهداء شد.

دکتر کرباسیان در سال 1392 این مدال را دریافت کرده بود. همچنین دکتر ولی‌اله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی در سال 1391 موفق به دریافت این مدال شده بود.

بر اساس سنت دبیرخانه دائمی این کنفرانس، مدال زرین روابط‌عمومی هر سال توسط مدیر دارنده این مدال در سال قبل به یک مدیر ارشد حامی روابط‌عمومی اهداء می‌شود.

دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه رازی دارای دكتری مديريت از دانشگاه بوردو فرانسه و از مدیران دارای بینش توسعه‌ای در حوزه روابط‌عمومی است.

در مراسم اهدای مدال زرین روابط‌عمومی به دکتر مظلومی، جمعی از استادان و مدیران و کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

منبع: ستاد خبری هفته روابط عمومی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.