راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک‌های انصار، قوامین و موسسه اعتباری کوثر اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام خود را منتشر کردند

ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در اسفندماه سال گذشته کلید خورد و در این میان عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی تاکید کرده بود که تا چهار ماه بانک‌ها به همان صورت قبل کار خود را انجام می‌دهند و پس از آن با فراهم شدن شرایط ادغام، تغییرات فیزیکی اعمال خواهد شد.

در همین راستا، اولین گام پس از برگزاری مجامع عمومی این بانک‌ها، فروش سهام سهام‌داران این بانک‌ها بود که به گفته همتی، طبق توافقی که با سازمان بورس و اوراق بهادار شده است، این افراد می‌توانند سهام خود را در تاریخ مشخص با حداکثر قیمت اسمی یا قیمت زمان بسته شدن نماد (هر کدام که بالاتر باشد) بفروشند. بر این اساس، این بانک‌ها در اطلاعیه‌هایی جداگانه اعلام کرده‌اند که فرآیند فروش سهام سهام‌داران بانک‌ها از ۱۸ فروردین‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

ببینید: ادغام بانک‌های نظامی به صورت رسمی آغاز شد / شرایط فروش سهام بانک‌ها

بانک مرکزی ۳۰ اردیبهشت اعلام کرد در چارچوب ابلاغ طرح ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعات معاملاتی، مهلت فروش سهام تمام اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته در بانک‌های قوامین، حمکت ایرانیان، انصار، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر به مدت ۱۵ روز کاری تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۲ تمدید شد.

ببینید: بانک مرکزی اعلام کرد: مهلت فروش سهام بانک‌های ادغامی تمدید شد

پیرو این اطلاعیه بانک مرکزی، بانک‌های انصار، قوامین و موسسه اعتباری کوثر اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام خود را منتشر کردند اطلاعیه هریک در ادامه آمده است.

 

اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام بانک انصار

به گزارش روابط عمومی بانک انصار، متن اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام این بانک به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی (غیر وابسته به نیروهای مسلح) بانک انصار می‌رساند پیرو اطلاعیه خرید سهام بانک منتشر شده در روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد و نیز سامانه کدال به تاریخ 1397/12/26 مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، بر اساس مصوبات کمیته راهبردی ادغام در تاریخ 1398/02/24 و در راستای اجرای بندهای 4 و 6 مصوبه «چارچوب کلی طرح ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه» با استناد به مجوز شماره 1375 – د -98 تاریخ 1398/02/29 ستاد کل نیروهای مسلح، مهلت خرید و انتقال سهام بانک انصار تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه تاریخ 1398/03/22 تمدید می‌گردد. لذا سهامداران می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار یا کارگزاری‌ها در سراسر کشور نسبت به فروش سهام مبادرت فرمایند.

شایان ذکر است در صورتی که سهامداران محترم در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش با قیمت هر سهم 2,086 ریال اقدام ننمایند، می‌توانند تا زمان ارزش‌گذاری سهام بانک انصار توسط گروه کارشناسان رسمی تأمل نموده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود مبادرت نمایند. تصریح می‌نماید این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد پذیرفت.

 

اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام موسسه اعتباری کوثر با نماد و کوثر

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، متن اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام موسسه اعتباری به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ 26‌/12‌/1397 در چار چوب ابلاغ طرح ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مصوبه شورای عالی محترم بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعات معاملاتی، بدین‌وسیله مهلت فروش سهام کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام موسسه اعتباری کوثر با کلیه شرایط اطلاعیه قبلی به مدت 15 روز کاری تا روز چهارشنبه مورخ 22‌/03‌/1398 تمدید می‌گردد. لازم به ذکر است سهامداران محترمی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام ننمایند، می‌توانند تا زمان ارزش‌گذاری سهام موسسه اعتباری کوثر توسط گروه کارشناسان رسمی تأمل نموده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود مبادرت نمایند.

تصریح می‌نماید این موسسه تضمینی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خریدار در حال حاضر باشد را نخواهد داد.

 

اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام بانک قوامین

متن اطلاعیه تمدید مهلت خرید سهام بانک قوامین به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۶ اسفند ۹۷ در چارچوب ابلاغ طرح ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی محترم بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج ساعات معاملاتی، بدین‌وسیله مهلت فروش سهام کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح، دارنده سهام بانک قوامین با کلیه شرایط اطلاعیه قبلی به مدت ۱۵ روز کاری تا روز چهارشنبه مورخ ۲۲ خرداد ۹۸ تمدید می‌گردد.

لازم به ذکر است سهامداران محترمی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام ننمایند، می‌توانند تازمان ارزش‌گذاری سهام بانک قوامین توسط گروه کارشناسان رسمی تأمل نموده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود مبادرت نمایند تسریع می‌نماید این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.