راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دورهمی آشنایی با ارز رمزنگاری‌شده اتریوم عصر امروز برگزار می‌شود

عصر امروز، یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 97 دورهمی آشنایی با ارز رمزنگاری‌شده اتریوم در کافه ایونت با سخنرانی یاشار راشدی از فعالان شناخته شده ارزهای رمزنگاری شده در ایران برگزار می‌شود.

یاشار راشدی تجربه ۱۴ ساله در توسعه نرم‌افزار، تدوین معماری و راهکارهای نرم‌افزاری، مدرس دوره‌های آموزشی مباحث فنی ارزهای رمزنگاری‌شده و موسسه رادیو بلاک‌چین برگزارکننده این دورهمی است.

این دورهمی پس از نگاه اجمالی به فناوری بلاک‌چین و ارزهای رمزنگاری‌شده، به معرفی و بررسی فنی و ویژگی‌های ارز اتریوم پرداخته و از قراردادهای هوشمند صحبت می‌شود و از پیدایش اولین عرضه اولیه سکه یا iCO شروع و در ادامه از اهمیت iCO‌ها در رشد ارزهای رمزنگاری‌شده صحبت خواهد شد و به‌صورت کامل در مورد نحوه جذب سرمایه برای پروژه‌های استارت‌آپی و زیرساخت‌های فنی موردنیاز برای آن یا کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری روی iCO‌ها حاضرین به بحث می‌نشینند.

دورهمی آشنایی با ارز رمزنگاری‌شده اتریوم عصر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 97 از ساعت ساعت ۶ تا ۹ عصر در کافه ایونت به نشانی تهران، تقاطع کارگر و بلوار کشاورز، نبش ضلع جنوب غربی، پلاک ۳۰۸، کتاب آمه برگزار می‌شود. در این رویداد حاضرین حداقل ۱۰ هزار تومان بابت هزینه مکان و پذیرایی به کافه پرداخت می‌کنند و با توجه به شروع ماه رمضان پذیرایی عصرانه و افطار در کافه آماده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.