پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
نحوهی کار با بانک آفیسر بانک ملی / بانک آفیسر چیست و چه خدماتی ارائه میدهد؟
بانک آفیسر طرحی است که بر اساس آن مشتریان میتوانند در هر ساعت از شبانهروز، نیازهای بانکی خود را رفع کنند. در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و فقط از طریق «پیامرسان بله» انجام میشود. بانک ملی با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری اکانت آفیسر ویژهای اختصاص میدهد.
با فعال شدن بانک آفیسر، خدمات زیر بهصورت غیرحضوری به مشتریان ارائه خواهد شد:
- پاسخگویی و مشاوره
- افتتاح حساب
- صدور و تحویل ابزار برداشت
- واریز و برداشت
- دریافت و وصول چک
- رزرو صندوق اجارهای
- صدور چک تضمینشده و رمزدار
- خریدوفروش اوراق بهادار
- صدور ضمانتنامه ریالی
- درخواست تسهیلات
- صدور کارت هدیه
- فعالسازی همراه بانک
نحوهی استفاده از بانک آفیسر
1. ابتدا با شعبه خود تماس بگیرید و شرایط مشتریان ویژه شعبه را سؤال کنید. سپس با رساندن خود به تعاریف مربوطه در لیست دریافتکنندگان خدمت قرارگرفته و با اکانت آفیسر ویژه خود آشنا شوید.
2. سپس پیامرسان بله را از طریق کافه بازار، مایکت، گوگلپلی، اپاستور و سایت پیامرسان بله دانلود و آن را نصب کنید.
3. سپس کلمه «VIP» را در بخش «افزودن مخاطب» پیام رسان بله تایپ کنید. بات بانک آفیسر برای شما باز میشود که باید روی گزینه «شروع/Start» کلیک کنید.
4. در ادامه پیامی برای شما ارسال میشود که باید روی گزینه «بله» کلیک کنید. متن پیام به شرح زیر است:
«سلام. به سامانه خدمات مشتریان ویژه خوش آمدهاید. آیا مایل هستید سامانه با استفاده از شماره تلفن شما فرآیند را آغاز کند؟ فقط کافی است روی بلی یا خیر کلیک کنید.»
5. سپس پیامی با متن زیر برای شما ارسال میشود:
«مشتری گرامی، مایل به انجام کدام گزینههای زیر هستید؟ 1. درخواست خدمت جدید 2. عملیات روی درخواست جاری 3. آرشیو درخواستها»
با کلیک روی گزینه «درخواست خدمت جدید»، لیستی از انواع خدمات قابلارائه به شما نمایش داده میشود که با توجه به نیازتان روی یکی از خدمات کلیک کنید. این خدمات شامل موارد زیر است:
سپردهها و خدمات ریالی / تسهیلات عقود ریالی / بانکداری الکترونیکی / خدمات ارزی / تسهیلات و عقود ارزی / سایر خدمات
6. برای مثال برای «درخواست افتتاح حساب» باید روی گزینه «سپردهها و خدمات ریالی» کلیک کنید.
7. با انتخاب گزینه «افتتاح حساب»، پیام زیر به شما نمایش داده میشود:
«آیا مایلید که درخواستی را با عنوان زیر ایجاد کنید؟ افتتاح حساب. فقط کافی است روی بلی یا خیر کلیک کنید.»
8. با انتخاب گزینه «بله»، درخواست افتتاح حساب شما برای اکانت آفیسر شما ارسال میشود.
9. پس از دریافت خدمت شما بهوسیله اکانت آفیسر، آخرین وضعیت درخواست شما بهعنوان «در حال انجام» نمایش داده میشود و اگر درخواست شما توسط اکانت آفیسر انجام شده باشد، آخرین وضعیت درخواست با عنوان «انجام شده» نمایش داده میشود.
10. در این مرحله با انتخاب گزینه «امتیازدهی» و انتخاب ستارههای 1 تا 5، میتوانید به نحوهی ارائه خدمات توسط اکانت آفیسر امتیاز دهید.
** توجه کنید در هر مرحلهای با انتخاب گزینه «خروج» یا «مشاهده منو»، میتوانید به منوی اصلی برگردید.
** همچنین هر زمان خواستید لیستی از درخواستهای ناتمام شده خود را ببینید، روی گزینه «عملیات بر روی درخواست جاری» در منوی اصلی، کلیک کنید؛ در این صورت اگر اکانت آفیسر شما، درخواستتان را ندیده باشد، با انتخاب «نام درخواست» میتوانید آن را لغو کنید.
** همچنین با انتخاب گزینه «آرشیو درخواستها» در منوی اصلی، میتوانید همه درخواستهای پایانیافته، انجام شده، لغو شده و یا ناموفق خود را ببینید.
ممنون بابت اینمطلب خیلی ساده و خوب و کامل توضیح دادید