راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید گروه کنترل و نظارت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از خدمات بانک شهر

بازدید گروه کنترل و نظارت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از خدمات بانک شهر، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران صورت گرفت.ریاست گروه کنترل و نظارت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه کارشناسان فنی این گروه، هم‌زمان با برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در شبستان مصلا پایتخت از نحوه ارائه خدمات بانکی به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، گروه کنترل و نظارت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با توجه به نوآوری بانک شهر در ارائه سرویس‌های نوین پرداخت، جهت بازدید و بررسی فنی فرآیند این سرویس‌ها در محل نمایشگاه کتاب حضور پیدا کردند.

این گروه با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های کارت ملی هوشمند که با اعطای مجوز از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در تعامل گسترده و همکاری خوب سازمان ثبت‌احوال و همت جوانان نخبه بانک شهر برای اولین بار اجرایی شده است، پس از بررسی همه مراحل انجام تراکنش، درنهایت رضایت خود را از نحوه ارائه سرویس اعلام نمودند.

لازم به ذکر است، بانک شهر طی 3 سال گذشته با تأکید بر ارائه خدمات نوین برای رفاه بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پایتخت، همواره تحقق شعر نوآوری در خدمت را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است. در همین راستا حضور این بانک در بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی کشور در سال اول با صدور بن کارت فیزیکی؛ سال دوم به‌کارگیری از فنّاوری NFC و امسال نیز استفاده از کارت‌ملی هوشمند به‌عنوان بن کارت همراه بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.