راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری راه پرداخت از بانکداری و پرداخت در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب

سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران عصر امروز به کار خودش پایان داد؛ این نمایشگاه پربازدیدترین نمایشگاه در ایران است که علاقه‌مندان را از سراسر ایران به تهران می‌کشد. از همین رو نگاه کوتاهی به این نمایشگاه از منظر بانکداری و پرداخت داشته‌ایم.

امسال نیز همانند سال گذشته، بانک شهر به‌عنوان مجری عملیات مالی و پرداخت الکترونیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد و سرویس‌های بانکداری و پرداخت را با همراهی شرکت‌های فعال این حوزه در این نمایشگاه ارائه کرد و با توجه به وسعت کار، بانک شهر در این کار تنها نبود و همراهی چند شرکت فعال صنعت بانکداری و پرداخت را با خود داشت.

عکاس: علی بیات

علاوه بر استقرار شعب پشتیبانی بانک شهر در سطح نمایشگاه، شهرنت‌های بانک شهر و خودپردازهای این بانک در بخش‌های مختلف فضای نمایشگاهی به بازدیدکنندگان سرویس می‌دادند که بانک شهر همراهی شرکت توسعه و نوآوری شهر را در این بخش با خود داشته است.

علاوه بر این یکی از سرویس‌های بانک شهر در این رویداد که از طریق دستگاه‌های کیوسک شرکت جی‌اس‌اس ارائه شد، صدور و ارائه بن کارت‌های نمایشگاه کتاب بود که از طریق کیوسک‌های متصل به بانک شهر شرکت گرایش تازه کیش (جی‌اس‌اس) انجام پذیرفت که پشتیبانی آن‌ها بر عهده شرکت گرایش تازه پارس بوده است. امسال بیش از 30 کیوسک شرکت جی‌اس‌اس متصل به بانک شهر این خدمات را در ۳۱امین نمایشگاه کتاب در مصلی تهران به مردم ارائه کردند.

امسال نیز مانند سال گذشته بانک شهر ارائه خدمات پرداخت در نمایشگاه را به شرکت آپ محول کرد. آسان پرداخت پرشین که در سال‌های گذشته با ارائه روش‌های نوین پرداخت (مانند بن کارت مجازی، NFC و تله‌پرداز) امکان پرداخت از طریق گوشی‌های هوشمند را برای تمامی متقاضیان کتاب ارائه کرده بود، در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اولین بار پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند را برای مخاطبان نمایشگاه فراهم کرد. به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت آپ که متصل به حساب‌های بانک شهر بودند، تا پایان هشتمین روز سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران بیش از 80 میلیارد تومان تراکنش داشته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.