پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از توسعه طرح «بانک آفیسر» به حجم بیشتری از شعب بانک در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در گفتوگو با بابیان اینکه «بانک آفیسر» یکی از موفقترین طرحهای شروعشده توسط بانک در سال گذشته بوده است، گفت: «امسال این طرح با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.»
او با اشاره به اظهار رضایت اغلب مشتریان از دریافت خدمات ارائهشده توسط اکانت آفیسرها، گفت: «این طرح سال گذشته در شعب مراکز استانها و شعب ممتاز عملیاتی شد که نتیجه مطلوبی در پی داشت.»
کریمی ادامه داد: «طرح بانک آفیسر امسال در شعب درجهیک، درجهدو و شعب منتخب بانک نیز عملیاتی خواهد شد.»
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تأکید بر اینکه برنامه بانک در آینده، پیادهسازی این طرح در همه شعب است، اظهار کرد: «اجرای طرح بانک آفیسر همزمان با آموزش کارکنان بانک، با دقت و سرعت ادامه خواهد یافت.»
بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار میگیرد. بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزشافزوده بانک ملی ایران است که در آن علاوه بر عملیات بانکی، خدمات مشاورهای نیز ارائه میشود.
بانک ملی ایران بهمنظور افزایش رضایتمندی مشتریان ویژه و ارتقای سطح کیفی خدمات با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری اکانت آفیسر ویژهای اختصاص میدهد. اکانت آفیسرها علاوه بر روشهای معمول، از طریق پیامرسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.