راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه با استفاده از گوگل‌پی می‌توانید در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید؟

راه‌های مختلفی وجود دارد که شما سعی می‌کنید با استفاده از آنها در زمان خود صرفه‌جویی کنید. برای مثال یکی از این راه‌ها، پیدا کردن کوتاهترین و مناسب‌ترین مسیر ممکن برای رسیدن به مقصد است. یکی از این راه‌ها که بهترین کمک را برای صرفه‌جویی در زمان به شما می‌کند، سرویس گوگل‌پی است که نه‌تنها زمان پرداخت را برای شما بسیار کوتاه می‌کند، بلکه به شما جایزه هم می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم 5 روشی که با استفاده از گوگل‌پی می‌توانید در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید، به شما معرفی کنیم.

.

می‌توانید با استفاده از مرورگرها و دستگاه‌های مختلف، پرداخت سریع‌تری انجام دهید

امکان استفاده از سرویس گوگل‌پی روی وب از طریق دسکتاپ و اندروید به این معنا است که شما در زمان خرید می‌توانید صرف نظر از دستگاهی که در اختیار دارید، از طریق کروم، سافاری و فایرفاکس به آن دسترسی داشته باشید.

همچنین اگر شما کارتی را روی Pixelbook خودتان و در گوگل‌پی ذخیره کنید، می‌توانید به آن کارت از یک مسیر دیگر، مثلا با استفاده از آیفون هم دسترسی داشته باشید.

امکان پرداخت آنلاین در تمام اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها

یک بار که شما کارتی را به گوگل‌پی خود اضافه کنید دیگر نیازی نیست که مجددا اطلاعات پرداختی خودتان را هنگان انجام پرداخت وارد کنید، حتی اگر بخواهید این پرداخت را از طریق یک اپلیکیشن یا یک وب‌سایت و برای اولین‌بار انجام دهید. همچنین اگر شما پرداختتان را با گروم انجام دهید، گوگل‌پی می‌تواند به‌صورت اتوماتیک اطلاعات مرتبط با صورت‌حساب و پرداخت شما را تکمیل کند و دیگر نیازی نیست که شما خودتان را با این مسائل به زحمت بیندازید.

اگر کیف پولتان را فراموش کردید اشکالی ندارد

اگر شما در حال انجام کاری هستید و فرصت سر خاراندن ندارید، گوگل‌پی به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با استفاده از تلفن اندروید خودتان هرجایی که دلتان می‌خواهد بروید. به عبارتی شما می‌توانید با استفاده از وسیله‌ای که در دست دارید، سرعت در زمان پرداخت در فروشگاه‌های مختلفی که پرداخت‌های غیرتماسی را پذیرش می‌کنند، تجربه کنید.

.

دیگر نیازی نیست که منتظر ایمیل باشید

اگر زمانی کارت‌های اعتباری و نقدی خودتان را گم کردید دیگر لازم نیست که برای جایزگین کردن این کارت‌ها در ایمیل منتظر بمانید. به عبارتی زمانی که شما درخواست کارت جدید به بانک می‌دهید، این کارت به‌صورت اتوماتیک در گوگل‌پی به‌روزرسانی می‌شود. اگر تاریخ انقضای کارت شما هم به پایان رسید، مشابه چنین اتفاقی در گوگل‌پی اتفاق می‌افتد.

.

با خرید کردن می‌توانید جایزه بگیرید

اپلیکیشن گوگل‌پی روی سیستم‌های اندروید به شما امکان دسترسی به پیشنهاداتی را می‌دهد که بعید می‌دانیم دلتان بخواهد از دستشان بدهید. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن درباره تبلیغاتی که در حوالی شما وجود دارد و یا پیشنهادات ویژه و منحصر‌به‌فرد اطلاعاتی به دست آورید.

منبع: Google

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.