راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارمیس با جدیدترین اپلیکیشن‌های حسابداری در فین‌استارز حاضر است

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس جهت معرفی جدیدترین اپلیکیشن‌های حسابداری مبتنی بر کلود، امسال در نمایشگاه فین‌استارز حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارمیس، این شرکت که در سال گذشته در رویدادهای مختلفی شرکت داشت، با آغاز سال جدید و حضور در رویداد Fin Stars 2018 که بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپ‌های مالی ایران و خاورمیانه است، محصولات جدید خود را بر اساس جدیدترین فناوری‌ علاقه‌مندان به حوزه حسابداری و مالی و به طور کلی صنعت فین‌تک معرفی کند.

پارمیس اِسمارت عنوان اپلیکیشن جدید پارمیس است که در سال گذشته در نمایشگاه بانکداری الکترونیک نیز از آن به عنوان اپلیکیشنی ویژه حسابداری خرده‌فروشی‌ها رونمایی شد. این اپلیکیشن با رویکرد Omni Channel طراحی شده است که ارتباط و تعامل میان مشتریان و صاحبان کسب‌وکارها را از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی میسر می‌کند و همچنین قابلیت نصب روی سخت‌افزارهای صندوق فروشگاهی اندرویدی و پوز اندرویدی را داراست که فرآیند خریدوفروش را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن اتصال به فضای ابری و وابستگی به فناوری Cloud است که امنیت اطلاعات و سهولت دسترسی به آنها را با استفاده از ذخیره‌سازی در فضای کلود تأمین می‌کند. پارمیس قصد دارد در این دوره از نمایشگاه این اپلیکیشن و همچنین دیگر محصولات حسابداری ابری خود را به بازدیدکنندگان گرامی معرفی نماید.

این نمایشگاه که همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بانک، بورس و بیمه برگزار می‌شود فرصت خوبی را برای آشنایی این صنایع با جدیدترین محصولات پارمیس فراهم می‌کند تا بتوانند تعامل خوبی را میان این صنایع و نرم‌افزارهای پارمیس ایجاد نمایند.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ 27 لغایت 30 فروردین‌ماه در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 الی 18 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 41 طبقه فوقانی مراجعه و از محصولات و نرم‌افزارهای مالی پارمیس دیدن کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.