راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت کمبریج از ارز ریپل برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی استفاده می‌کند

شرکت پرداخت جهانی کمبریج، که شرکت تابعه‌ای از شرکت فناوری‌های FLEETCOR است، برنامه آزمایشی خودش را جهت استفاده از ارز XRP در راستای انجام سریع‌تر و امن‌تر پرداخت‌های بین‌المللی از طریق xRapid راه‌اندازی کرده است.

در حال حاضر شرکت کمبریج بیش از 13 هزار مشتری در سراسر دنیا دارد و 20 میلیون دلار تراکنش بین‌المللی در سال انجام می‌دهد. به همین دلیل هم ادغام با XRP می‌تواند تجربه پرداخت برون مرزی به مراتب سریع‌تر، ارزان‌تر و شفاف‌تری داشته باشند.

جالب است بدانید که شرکت کمبریج به پنج موسسه مالی بزرگ پیوسته است که تمامی این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که در حال تجربه و امتحان xRapid هستند. این شرکت‌ها شامل Cuallix، MoneyGram، IDT Corporation، Mercury FX و وسترن یونیون هستند.

همچنین این شرکت‌ها در حال بررسی و استفاده از xCurrent، نرم‌افزار پیام‌رسان و انجام تراکنش‌های بین‌المللی شرکت ریپل هستند که درحال حاضر بیش از 100 موسسه مالی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند.

شرکت کمبریج با کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک کار می‌کند تا بتواند پرداخت‌های امنی را برای سوخت، عوارض، مسکن و پرداخت‌های کلی فراهم کند و از طریق شبکه‌های اختصاصی خود در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و استرالیا فعالیت می‌کند.

به کمک xRapid کمبریج امیدوار است تا بتواند یک تجربه پرداخت خیلی بهتری را برای مشتریانش رقم بزند.

مارک فری، مدیر ارشد عملیات شرکت پرداخت جهانی کمبریج معتقد است که راهکارهای مبتنی بر زنجیره بلوک مانند راهکار xRapid نه‌تنها به کمبریج کمک می‌کند تا بتواند تجربه پرداختی مشتریانش را بهبود بخشد بلکه نوآوری مهمی را نیز در این صنعت رقم می‌زند.

منبع: Ripple

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.