راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اشاره علی کریمی به قرارداد بانک سامان با کارلوس کی‌روش در مصاحبه با همشهری جوان

ویژه‌نامه نوروزی مجله همشهری جوان در مصاحبه‌ای باعلی کریمی از او سوالی در مورد کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح کرده که کریمی در پاسخ به این سوال به قرارداد بانک سامان با کیروش نیز اشاره کرده است. این پرسش و پاسخ را در ادامه می‌خوانید.

به عنوان سوال آخر حتما انتقادات زیادی به رفتارهای کارلوس کیروش وارد است اما علی کریمی با سال‌ها حضور در فوتبال آلمان وجهه فنی سرمربی تیم ملی را چطور می‌بیند؟

«خیلی‌ها فکر می‌کنند من با کی‌روش پدرکشتگی دارم؛ در حالی که اگر 30سال بعد از من بپرسند بهترین مربی‌ای که با او کردم چه کسی بوده قطعا خواهم گفت کارلوس کی‌روش. اتفاقا من برخلاف خیلی‌ها کسر شأنم نیست و خیلی رک می‌گویم در همان ۴ ماهی که در تیم‌ملی دستیار کی‌روش بودم، خیلی از نکات فنی را از او یاد گرفتم. حتی بعضی از مدل‌های برخوردش با بازیکنان را خودم در سپیدرود انجام می‌دهم.  کارلوس از نظر فنی فوق‌العاده است، اما بحث من خلاء‌ فوتبال ایران بعد از جدایی اوست و این همه هزینه بی‌فایده‌ای که کردیم. کاش در قرارداد کی‌روش بندی را می‌گنجاندیم که ماهی دو ساعت با سرمربیان لیگ برتری جلسه فنی بگذارد. بانک سامان توانست این کار را بکند، فدراسیون فوتبال نتوانست.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.