راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت اجاره خانه با ارزهای رمزنگاری‌شده

منیج‌گو پردازنده اجاره دیجیتالی در حال راه‌اندازی مقدمات استفاده از بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم در برنامه پرداختی خود است و به‌زودی به مستأجران این اجازه را می‌دهد تا به‌منظور پرداخت اجاره ماهیانه از این ارزهای رمزنگاری‌شده استفاده کنند.

با استفاده از رابط کاربردی برنامه‌نویسی کوین‌بیس، این برنامه هر ارز رمزنگاری‌شده پرداخت شده را به دلار آمریکا تبدیل می‌کند و سپس برای مالکانی که از این پایگاه به‌منظور مدیریت روابط با مستأجرهای خود استفاده می‌کنند، فرستاده خواهند شد.

نایب‌رئیس استراتژی کسب‌وکار منیج‌گو، چیم لون اشتاین، اظهار داشت که این شرکت تمایلی به تصرف یا سرمایه‌گذاری در این ارزهای رمزنگاری‌شده را ندارد، اما مستقیماً آن‌ها را به پول تبدیل خواهد کرد. او به منابع خبری گفت: «ما مطمئن بودیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و ریسکش را هم با تبدیل ارز از بین ببریم. این کار مثل این است که کسی بخواهد با سنگ مرمر اجاره خانه‌اش را پرداخت کند و ما بتوانیم این مرمرها را یک‌شبه نقد کنیم.»

این شرکت نیویورکی به‌طورقطع دارای هیچ ملکی نبوده و هیچ ملکی را مدیریت نمی‌کند، اما در عوض یک پایگاه پرداخت و رسیدگی را برای مالکان و مستأجران فراهم کرده است.

لون اشتاین اظهار داشت که این شرکت پس از بررسی‌های انجام شده به این نکته پی برد که در گزینه‌های اضافی پرداخت، منافعی وجود دارد و بر این باور است که استفاده از ارز رمزنگاری‌شده به افزایش شهرت هم کمک می‌کند. لون اشتاین گفت: «ما فکر کردیم که این کار می‌تواند یک ویژگی جدید و یک حرکت روبه‌جلو باشد.»

با وجود اینکه برنامه‌های پرداخت اجاره بر پایه ارز رمزنگاری‌شده، کمیاب هستند اما اوایل امسال، شرکت ویژن آپارتمان سوئیس اعلام کرد که پرداخت با بیت‌کوین را می‌پذیرد.

منبع: کریپتونیا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.