راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقشه راه تلگرام در رابطه با TON در سال 2018 / تلگرام کیف پول خودش را راه‌اندازی خواهد کرد

پیام‌رسان تلگرام ممکن است در سال 2018، عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده (ICO) خودش را برای TON راه‌اندازی کند. در سال 2017 میلیاردها سرمایه از طریق ICO جذب شد و جای هیچ تعجبی نیست که اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی بخواهند به فکر جذب سرمایه برای توکن‌هایشان باشند.

روزبه‌روز افزایش دسترسی به تلگرام بیشتر می‌شود و این پیام‌رسان در حال حاضر 180 میلیون کاربر فعال، 500 هزار عضویت جدید روزانه و 70 میلیارد پیام در روز دارد.

با ادعاهایی مانند قابلیت رسیدگی به میلیون‌ها تراکنش در ثانیه، امکان جلوگیری از تراکم، امکان انجام تراکنش‌های فوری بدون زنجیره و پشتیبانی از میلیاردها کاربر و هزاران اپلیکیشن غیرمتمرکز، می‌توان گفت که سیستم TON خودش را برای برآورده کردن انتظارات بسیار بزرگی آماده کرده است.

با اینکه هنوز جزئیات رسمی از تلگرام درمورد TON وجود ندارد، اما یک منبع موثقی نقشه راه TON و جزئیات مربوط به آن را منتشر کرده است.

طبق این نقشه راه منتشرشده مشاهده می‌شود که تا پایان سه ماهه چهارم سال 2018 قرار است اتفاقات بسیاری در رابطه با TON و همچنین راه‌اندازی کیف پول تلگرام رخ دهد که حتی تا نیمه سال 2019 هم این راه‌اندازی‌های جدید ادامه خواهد داشت.

همچنین این منبع خبر از راه‌اندازی عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده تلگرام در مارس 2018 را داده است که قرار است در آن توکن بومی «گرام» با قیمت حدود 1 دلار و بیست سنت به فروش گذاشته شود.

به نظر می‌رسد که عرضه توکن حتی به میلیارد هم برسد و خدمات دیگری ازجمله کیف پول، صرافی، DNS غیرمتمرکز، وی‌پی‌ان و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع: Cryptovest

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.