راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شهرداری تهران با گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک برای پروژه تهران هوشمند تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک (CETC) از کشور چین CN تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری در پروژه تهران هوشمند امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی فاوای شهرداری تهران، در این نشست دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، علی نیازی مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و جین جینگ مدیر منطقه خاورمیانه گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک حضور داشتند.

بر اساس این تفاهم‌نامه يک همکاری همه‌جانبه شامل مشاوره برنامه‌ریزی سطح بالا، طراحی پروژه، تحقيق و توسعه، یکپارچه‌سازی و اجرا، در مورد پروژه تهران هوشمند، از سوی CETC ارائه خواهد شد. یکی از جنبه‌های مهم این همکاری ارتقای استاندارد و کیفیت خدمات عمومی شهرداری به‌واسطه راه‌حل‌های هوشمند است که با توسعه جنبه‌های مختلف شهر هوشمند میسر خواهد شد.

در نشست امضای تفاهم‌نامه، طرفین پیرامون مفاد آن بحث و تبادل‌نظر کردند و مباحثی همچون ایجاد شهر هوشمند، ایجاد اطلاعات ایمنی عمومی تهران و ساختار بومی تکنولوژی اطلاعات تهران مطرح و بررسی شد.

گروه تکنولوژی چاینا الکترونیک (CETC) به‌عنوان مجموعه‌ای بزرگ و شناخته‌شده با توان و تجربه بسیار در حوزه طراحی‌های سطح بالا، فرمولاسیون استاندارد، ساخت سکو، یکپارچه‌سازی ترکیبی و خدمات عملیاتی با به‌کارگیری سیستم اطلاعات الکترونیک در آسیا و دنیا مطرح است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.