راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک تکنوکرات در راس سداد / درباره حمیدرضا مختاریان بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / موج جوان‌گرایی به سداد رسید. در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ جلسه هیات‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد با حضور دکتر مهدی تکبیری؛ رئیس هیات‌مدیره، دکتر فرهاد فائز، مهندس حبیب‌اله خالصی و مهندس حمیدرضا مختاریان تشکیل شد و در این جلسه حمیدرضا مختاریان به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت داده‌ورزی سداد منصوب شد.

در مراسم تودیع و معارفه‌ای که در همین روز برگزار شد، از زحمات مدیرعامل پیشین این شرکت، دکتر فرامرز خالقی تقدیر و تشکر شد. مختاریان را باید مرد فنی پشت پرده اپلیکیشن «بام» و «بله» دانست.

در سال‌های گذشته او برای راه انداختن دو طرح نوآورانه در بزرگ‌ترین بانک دولتی ایران تلاش فراوانی کرده است. او زیاد در رسانه‌ها حضور ندارد و همین باعث می‌شود خیلی‌ها با مختاریان چندان آشنا نباشند. برای آنهایی که ممکن است ندانند می‌گوییم؛ مختاریان از سال ۱۳۷۹ در فضای فناوری‌های بانکداری ایران فعالیت می‌کند. او یکی از اولین نیروهایی بود که جذب شرکت تازه‌تاسیس توسن شد.

سال 1384 از توسن رفت و شرکت پیشتاز پردازش پارس را تاسیس کرد. سال 1385 هم به آتیه داده‌پرداز رفت که یکی از شرکت‌های موفق امروز ایران است. سال ۹۰ او بار دیگر به توسن بازگشت و با رفتن فاطمی به بانک ملی، همراه او از توسن رفت و مشاور ارشد فناوری بانک ملی ایران شد. او از سال 1394 در سداد بوده و در سوابق او مدیر پروژه بام، معاون نرم‌افزار و عضو هیات‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد به چشم می‌خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.