راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اثنی عشری رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شد

محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس شورای مرکزی دوره پنجم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، نخستین نشست شورای مرکزی دوره پنجم این سازمان با حضور اعضای شورای مرکزی که در هیات عمومی به عنوان منتخبان صنف برگزیده شده بودند، تشکیل شد.

در این نشست محمدباقر اثنی عشری با ۲۰ رأی، وحید تائب با ۲ رأی و حمید توسلی با یک رأی توسط اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند تا جهت صدور حکم رئیس سازمان به رئیس‌جمهور معرفی شوند.

سپس محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس و عباس رمدانی با ۲۲ رأی نائب رئیس اول و نظام‌الدین خوارزمی با ۲۰ رأی نائب رئیس دوم انتخاب شدند.

همین‌طور محمد اطرج نیز به اتفاق آرا به عنوان خزانه‌دار شورای مرکزی برگزیده شد.

در این نشست اثنی عشری گفت: «در دوره پنجم فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، در یک فضای جدید و دولت جدید، می‌توان برای آن جهشی که انتظار می‌رود، آماده شد.»

او بر لزوم اصلاح آیین‌نامه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تأکید کرد و افزود: «اکنون پس از ۱۲ سال از آغاز فعالیت این سازمان، فرصت بازنگری در آیین‌نامه فراهم شده است و با همراهی و حضور وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات که تمایل به همکاری دارد، می‌توان برای این امر مهم اقدام کرد.»

در این نشست به دلیل حساسیت برگزاری و انجام امور اجرایی نمایشگاه الکامپ سال آینده، اعضای شورا به اتفاق آرا هیات رئیسه شورای مرکزی را به عنوان شورای سیاست‌گذاری الکامپ و سیدحسن هاشمی را به عنوان مدیر اجرایی الکامپ انتخاب کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.