راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سامان اپلیکیشن موبایلت را به صورت رسمی رونمایی کرد

بانک سامان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، از درگاه جدید ارائه خدمات بانکداری مدرن خود با نام «موبایلت» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، دارندگان انواع حساب‌های سامانی با استفاده از موبایلت می‌توانند خدمات نوین بانکداری همراه، شامل انتقال وجه به کارت، سپرده، پایا و حتی ساتنا، خدمات مرتبط با چک و تسهیلات و دیگر امور بانکی خود را به سهولت انجام دهند.

امکان استفاده از خدمات «موبایلت» برای افرادی که در بانک سامان حساب ندارند نیز فراهم شده است. همه کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از خدمات پرداخت، اعم از پرداخت قبوض خدماتی (همچون آب، برق، تلفن همراه و تلفن ثابت)، خرید شارژ تلفن همراه، خرید بسته اینترنت و پرداخت جریمه خودرو استفاده کنند.

استفاده از خدمات متنوع بانکداری همراه در «موبایلت» برای مشتریان بانک سامان، با استفاده از شناسه مشتری و رمز نت‌بانک امکان‌پذیر است. سایر دارندگان کارت‌های شتابی نیز برای استفاده از خدمات پرداختی «موبایلت» کافی است تا پس از نصب آن، وارد «خدمات پرداخت» شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه iOS و اندروید برنامه «موبایلت» می‌توانند به وب‌سایت منوی موبایلت بانک سامان مراجعه کنند و با استفاده از پسورد نت‌بانک خود وارد این اپلیکیشن شوند و در صورت نداشتن پسورد به شعب بانک سامان مراجعه کنند. مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران موبایلت خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.