راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسکوئر برنامه‌های جدی برای امکان استفاده از بیت‌کوین در اپلیکیشن اسکوئرکش دارد

جک دورسی مدیرعامل اسکوئر اعلام کرده که قصد دارد تا بخش‌های بیت‌کوینی کسب‌وکارش را توسعه دهد. جک دورسی در کنفرانسی گفت که بیت‌کوین برای اسکوئر صرفا در خریدوفروش خلاصه نمی‌شود و ادامه داد: «ما بر این باوریم که بیت‌کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده فناوری تغییردهنده‌ای برای صنعت ما است و ما می‌خواهیم که در اسرع وقت اطلاعات و دانش بیشتری از این فناوری به دست آوریم.»

براساس گزارش سه ماهه چهارم 2017 اسکوئر، کل درآمد خالص شرکت و درآمد تعدیل‌شده آن در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2017 افزاش چشمگیری داشته است. به‌خصوص از زمانی که امکان استفاده از بیت‌کوین در اپلیکیشن اسکوئرکش برای کاربران فرهم شد.

در گزارش اخیر اسکوئر آمده است: «در حال حاضر مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن اسکوئرکش خریدوفروش بیت‌کوین انجام دهند. ما می‌دانستیم که این همان چیزی است که مشتریان خواهانش بودند. ما به این دلیل از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کنیم زیرا این کار را گامی در مسیر بلندمدت رفتن به سمت دسترسی مالی بیشتر برای افراد می‌دانیم.»

اپلیکیشن اسکوئرکش در حال حاضر در 50 ایالت آمریکا در دسترس است. این اپلیکیشن به کاربران امکان انجام تراکنش‌های فوری با پول فیات و خریدوفروش بیت‌کوین را فراهم می‌کند. این امکان خریدوفروش برای اولین‌بار و برای حجم محدودی از کاربران در نوامبر سال 2017 امکان‌پذیر شد و در ژانویه سال 2018 این قابلیت در دسترس تمام کاربران قرار گرفت.

منبع: Cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.