راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جمالتو از راهکار هویت‌های دیجیتال قابل اعتمادش در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد

جمالتو که می‌توان آن را به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه امنیت دیجیتال معرفی کرد، در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2018 از قابلیت جدیدش در شناسایی هویت‌های قابل اعتماد رونمایی کرد که نسل جدیدی از سرویس‌های دیجیتالی امن و مناسب به شمار می‌آیند.

جمالتو با بهره‌گیری از تجارب بی‌نظیرش در زمینه تایید هویت، بیومتریک و سرویس‎های موبایلی توانسته تمام تکنولوژی‌های موردنیاز برای دریافت اطلاعات بیومتریک یکپارچه و تایید هویت کاربر را ادغام کند و سپس آنها را به‌صورت امنی دیجیتالی کند.

نتیجه کار این خواهد شد که اپراتورهای شبکه موبایل و تولیدکنندگان تجهیزات اصلی، قادر خواهند بود استراتژی‌های دیجیتال‌سازی خودشان را سرعت بخشند، سرویس‌های جدید راه‌اندازی کنند و از کلاهبرداری‌های احتمالی جلوگیری کنند.

راهکارهای شناسایی هویت قابل اعتماد شامل سه مرحله کاملا یکپارچه است: دریافت مدارک شناسایی، تایید صحت این مدارک و درنهایت ایجاد هویت دیجیتال قابل اعتماد.

رویکرد جمالتو به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از کانال‌های متعدد دورن فروشگاهی یا آنلاین استفاده کنند. همچنین اعتبار هویتی فرد را که شامل کارت‌های شناسایی، گواهینامه، پاسپورت و یا اطلاعات بیومتریک مانند اثرانگشت و یا تشخیص چهره می‌شود را هم می‌توان از طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها و یا اسکنرهای پیشرفته به دست آورد.

فرایند چندکاناله سریع جمالتو اپراتورهای تلفن همراه و دیگر ارائه‌دهندگان سرویس‌ را قادر می‌سازد تا جریان‌های کاری خودشان را ساده و دیجیتالی کنند. درنتیجه هزینه‌های عملیاتی کاهش خواهد یافت و از طرف دیگر، تجارب مشتری افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر این، این محصول جمالتو می‌تواند به‌عنوان درگاهی برای مشترکین به‌منظور دسترسی به چندین سرویس حساس امنیتی مانند پول موبایلی، دولت الکترونیک و بانکداری آنلاین مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین به اپراتورهای تلفن همراه امکان حضور و مشارکت در این بخش‌ها را بدهد.

منبع: Business Wire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.