راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه شبکه پارتنرهای ویزا برای بهبود پرداخت‌های غیرتماسی در بخش حمل‌ونقل عمومی

در دومین روز از رویداد جهانی موبایل بارسلون، ویزا خبر از امضای 14 قرارداد همکاری جدید با شرکت‌های فناوری از 10 کشور دنیا داد که همگی اینها جزوی از برنامه Visa Ready for Transit است. در راستای اجرای این برنامه، ویزا قرار است با شرکت‌های همکاری و مشارکت داشته باشد که راهکاری فناوری آنها یکپارچه، بدون اصطکاک و همراه با پرداخت‌های غیرتماسی است که درواقع به رشد پرداخت‌های غیرتماسی در بخش حمل‌ونقل جهانی کمک می‌کند.

برنامه Visa Ready for Transit اولین بار در سال 2017 و با مشارکت شرکت‌های ویکس و وردلاین شروع به کار کرد. جیسون بلکهارست معاون ارشد نوآوری و مشارکت‌های استراتژی می‌گوید: «ما شاهد ابزار علاقه و جلب توجه شرکت‌های حمل‌ونقل در سراسر دنیا نسبت به چگونگی استفاده از نوآوری‌های پرداختی برای بهبود تجربه مشتریانشان هستیم. از زمان راه‌اندازی این برنامه، 16 پارتنر تکنولوژی از سراسر دنیا به این برنامه ملحق شده‌اند و هر کدام از این پارتنرها با هدف گسترش مزایای فناوری پرداخت دیجیتال به شرکت‌های حمل‌ونقل در سراسر جهان است.»

پارتنرهای جدید برنامه Visa Ready همگی ارائه‌دهنده محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستند که از جابجایی‌های یکپارچه افراد در سراسر دنیا پشتیبانی می‌کند. این پارتنرها عبارت‌اند از AS Ridango، BBPOS International Limited، Digicon، Conduent Business Solution، FIME، Spire Payments و غیره.

این برنامه به توسعه‌دهندگان این اطمینان را می‌دهد که راهکارهایشان مطابق با استاندارد و مشخصات امنیتی ویزا خواهد بود که این راهکارها طیف وسیعی از راهکارهای حمل‌ونقل، بیومتریک و اینترنت اشیا را شامل می‌شود.

منبع: BusinessWire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.