راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ZTE برنده جایزه گلومو در حوزه برترین سرویس موبایلی برای زندگی متصل شد

شرکت ZTE که یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان بین‌المللی ارتباطات مخابراتی و راهکارهای فناوری مصرف‌کننده برای اینترنت موبایل است، در رویداد جهانی موبایل بارسلون برنده جایزه گلومو برای عنوان «برترین سرویس برای زندگی متصل» برای راهکار پارکینگ هوشمند خود شد.

ZTE یک شرکت چند ملیتی چینی و واقع در شنژن است که متعهد به نوآوری در کاربرد اینترنت اشیا و ساخت‌وساز اکوسیستم است. در زمینه اینترنت اشیا هم، این شرکت استراتژی خودش را روی تراشه، شبکه و کلود قرار داده است.

این شرکت بیش از 20 شبکه NB-IoT و سری تراشه‌های NB-IoT وایزفون و رزفینچ را برای ارائه عملکرد در سطح بابا و همینطور کاهش مصرف برق و علاوه بر این، پلتفرم اینترنت اشیا ThingxCloud را ارائه داده است.

این شرکت معاهده اینترنت اشیا جهانی را هم به وجود آورده است که در حال حاضر بیش از 200 پارتنر از بیش از 30 صنعت مختلف عضو آن هستند و هدفشان ارتقا موثر صنعت اینترنت اشیا است.

همچنین برای همگام بودن با عصر 5G هم ZTE همکاری گسترده‌ای را با شرکت‌های پیشرو در زمینه‌های واقعیت مجازی/واقعیت افزوده، تولید هوشمند، شبکه هوشمند و ماشین‌های متصل دارد تا بتواند کاربردهای نوآورانه جدید و انجام تحقیقات روی مدل‌های جدید کسب‌وکاری را انجام دهد.

به‌تازگی شرکت ZTE برنده جایزه‌های مختلف بین‌المللی شده است و قصد دارد تا در آینده سرمایه‌گذاری‌هایش را در زمینه نوآوری‌های فناوری گسترش دهد.

منبع: NewsWire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.