راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از قابلیت‌های جدید کارت کیف پول شرکت Dynamics در کنگره موبایل بارسلون

شرکت داینامیکس (Dynamics, Inc) امروز در کنگره جهانی موبایل بارسلون از قابلیت‌های پیشرفته‌تری برای محصول کارت کیف پولش رونمایی کرد. این قابلیت‌های جدید امکان ارتباط دوطرفه میان بانک‌ها و مصرف‌کنندگان را با استفاده از اتصال مخابراتی کارت، فراهم می‌کند.

پیش از این، یک مصرف‌کننده کارت کیف پول تنها می‌توانست از بانک اطلاعات دریافت کند. اما امروز و با رونمایی جدید داینامیکس، کارت‌های کیف پول هم می‌توانند از مصرف‌کننده اطلاعات دریافت کنند.

این قابلیت که مصرف‌کنندگان می‌توانند با یک دکمه، اطلاعات به بانکشان بفرستند، یک امکان انقلابی برای کارت‌های پرداختی است و کاربرد و ارزشی استثنایی برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.

حالا برای اولین بار، یک بانک صادرکننده می‌تواند با استفاده از کارت‌های اعتباری و نقدی‌اش در این تعامل و ارتباط دوطرفه با مصرف‌کننده‌اش دخیل باشد و پاسخ‌های سریع و فوری دریافت کند و دیگر نیازی نیست که مصرف‌کننده بخواهد با مرکز تماس ارتباط برقرار کند و یا به وب‌سایت بانک مراجعه کند.

چفری مولن مدیرعامل داینامیکس می‌ گوید: محصول کارت کیف پول ما توانست جایزه بهترین نوآوری را در رویداد CES امسال به دست بیاورد.

درواقع با کمک این محصول ما توانستیم معنای کیف پول دیجیتالی را بازتعریف کنیم. ما قول داده بودیم که هم برای بانک‌ها و هم برای مصرف‌کنندگان ویژگی‌های جدید همراه با ارزش‌های مالی و استراتژی باورنکردنی عرضه کنیم. امروز ما با رونمایی از کارت کیف پول خود با قابلیت ارسال درخواست مصرف‌کننده به‌صورت وایرلس به بانک، به قولش عمل کرده است.

محصول کارت کیف پول داینامیکس بیشترین محصولی است که نامزد دریافت جایزه GIOMO کنگره موبایل بارسلون در دسته‌‌بندی‌های مختلف شده است.

منبع: Business Wire

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.