راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به پرداخت ملت دومین دوره قرعه‌کشی طرح تکریم جایگاه داران سوخت را برگزار کرد

شرکت به پرداخت ملت با مشارکت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، دومین دوره قرعه‌کشی طرح تکریم (2) سه ماهه پاییز 96 را برگزار کرد و برندگان این دوره مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، مراسم دومین دوره قرعه‌کشی طرح تکریم (2) ویژه جایگاه‌های سوخت استفاده‌کننده از دستگاه پی استیشن به پرداخت ملت که مجموع امتیازات کسب شده آنها در این دوره بیشتر از 5000 امتیاز بوده است، با حضور نمایندگان و مدیران ارشد بانک ملت، به پرداخت ملت و مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار شد.

در این مراسم برندگان 6 دستگاه خودرو پژو 206 و 6 بسته 60 میلیون ریالی وجه نقد مشخص شدند و جوایز آنها طی مراسمی  که در تاریخ  30 فرودین سال 97 در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد به آنها اهدا می‌شود.

طرح تکریم 2 ویژه جایگاه‌های استفاده‌کننده از ایستگاه‌های پرداخت الکترونیکی سوخت (Pay Station) برگزار می‌شود که در این دوره از قرعه‌کشی، جایگاه اختصاصی «155 تهران» از استان تهران، جایگاه اختصاصی «خجسته» از استان خراسان رضوی، جایگاه اختصاصی «شاکری بافت» از استان کرمان، جایگاه اختصاصی «آسیا بک» از استان مرکزی، جایگاه اختصاصی «بعثت زاهدان» از استان سیستان و بلوچستان و جایگاه اختصاصی «قدسی نیا» از استان خراسان جنوبی برندگان سه ماهه پاییز سال جاری این طرح معرفی شده‌اند.

جوایز این طرح شامل 6 دستگاه خودرو 206 برای مالکین جایگاه‌ها و همچنین 6 جایزه نقدی به ارزش 60 میلیون ریال برای پرسنل جایگاه‌های برنده در نظر گرفته شده است که به آنها اهدا خواهد شد.

قرعه‌کشی طرح تکریم به صورت کشوری بوده و جوایز آن بر اساس کارکرد تراکنشی جایگاه برای جایگاه داران به‌صورت 9 ماهه طراحی شده که در طول هر 3 ماه یک دوره قرعه‌کشی برگزار می‌شود، به طوری که به ازای هر تراکنش یک امتیاز لحاظ شده و جمع امتیازات 3 ماهه شانس قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد.

همچنین جوایز نقدی بدون قرعه‌کشی نیز بر اساس کارکرد جایگاه‌داران درمراسم مذکور اعطا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.