راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به TON؛ ارز رمزنگاری شده جدید تلگرام

ارزهای رمزنگاری شده و دیگر سیستم‌هایی که مبتنی بر بلاک‌چین فعالیت می‌کنند برای ایجاد جهانی امن و خود مختار توسط مردم ایجاد شده‌اند. این مقاله چشم‌اندار یک ارز رمزنگاری شده جدید و فرصت‌هایی که برای کاربران اینترنت و به خصوص 200 میلیون کاربر تلگرام را ایجاد می‌کند بررسی خواهد کرد.

علاوه بر خاصیت انقلابی که تمامی ارزها دارند اما بیت‌کوین و اتریوم به عنوان برترین آن‌ها دارای معایبی هستند:

بیت‌کوین در هر ثانیه می‌تواند 7 تراکنش و اتریوم در هر ثانیه می‌تواند 15 تراکنش را پشتیبانی کنند و به این زودی‌ها نمی‌توانیم از این دو ارز انتظار جایگزینی ویزا کارت و یا مستر کارت را داشته باشیم و این میزان تأیید تراکنش برای دو غول این بازار مقدار بسیار پایینی هستند. همین‌طور باید هزینه تراکنش بیت‌کوین که مبلغ بالایی است هم در نظر گرفت.

 

چشم‌انداز کلی

تبادل اطلاعات و سرمایه در سیستم بلاک چین باید به سرعت و به راحتی انجام بگیرد و این منطق با برنامه‌ریزی یک اکوسیستم منطقی در بلاک‌چین صورت می‌گیرد و باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد از قبیل:

  • قدرت و مقیاس‌پذیری که توانایی پردازش میلیون‌ها تراکنش در ثانیه را داشته باشد و دوم جمع‌آوری صدها میلیون کاربر فعال در سیستم یکپارچه
  • طراحی سیستمی که کاربر معمولی به سادگی بتواند دارایی‌های خود را انتقال دهد

تلگرام برای ایجاد یک ارز رمزنگاری جدید که شامل تمام این ویژگی‌هاست اکنون وارد بازار شده است.

تلگرام برای ایجاد سیستم TON از دانش خود درباره ذخیره‌سازی داده‌ها استفاده کرده است و TON را می‌توان یک سیستم غیرمتمرکز t سیستم انتقال ارزش و یک سوپرکامپیوتر در نظر گرفت.

با حداقل زمان انتقال در بستر یک سیستم و جایگزینی مناسب برای ویزا کارت و یا مستر کارت در تمامی دنیا.

تیم تلگرام با سابقه 10 سال در زمینه طراحی رابط‌های کاربری تصمیم دارد یکی از بهترین اکسچنج ها با قابلیت طراحی مناسب برای افرادی که تجربه کافی در این زمینه را ندارند ایجاد کند به طوری که کاربر غیر حرف ای و تازه وارد به سادگی بتواند سرمایه خود را انتقال و محافظت کند.

 

TON BLOCKCHAIN

سیستم TON مبتنی بر بلاک چین از مکانیزم مسیریابی هوشمند استفاده می‌کند که به صورت کاملاً هوشمند معاملات طرفین را تا رسیدن به مقصد دنبال می‌کند همین‌طور زمان مورد نیاز برای انتقال با تعداد تراکنش‌ها به صورت لگاریتمی رشد می‌کند که همین موضوع باعث قدرت گرفتن این سیستم و انجام میلیون‌ها تراکنش در ثانیه است.

عرضه این توکن تا 2 روز دیگر ادامه خواهد داشت. این ICO موفق به رکوردشکنی شده و توانسته بیشترین سرمایه را در بین ICO ها به خود جذب کند.

منبع: cryptoniaworld.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.