راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی کتاب روش‌های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانک‌های ایرانی

ماهنامه عصر تراکنش / بازاریابی خدمات بانکی در طول سال‌های اخیر مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است و بانک‌های مختلف سعی می‌کنند با استفاده از بسترها و شبکه‌های مختلف موجود برای خدمات متنوع و نوآورانه خود بازاریابی کنند. حضور بانک‌های خصوصی و فضای رقابتی که در حوزه صنعت بانکداری کشور در حال حاضر به وجود آمده است، نیاز به بازاریابی خدمات بانکی را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

این کتاب در سال ۱۳۸۴ منتشر شده است و نویسندگان در مقدمه کتاب آورده‌اند: «در یکی، دو سال اخیر بانک‌های ایرانی به‌طور محدود درصدد پیاده کردن اصول بازاریابی برآمده‌اند. ایجاد بخش‌های تحقیقات و برنامه‌ریزی و بهبود خدمات بانکی و بازاریابی مبین این مساله است.»

نویسندگان: دکتر داور ونوس؛ میترا صفائیان

ناشر: نگاه دانش / ۲۶۵ صفحه / ۳۰۰۰۰ تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.