راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین کنفرانس یورومانی با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود

دومین کنفرانس یورومانی با موضوع «مسائل کلیدی ادغام دوباره ایران در اقتصاد جهانی» با حمایت بانک سامان در پاریس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در این کنفرانس که به مسائلی چون روابط بانکی و تجارت بین‌المللی توجه شده است، نظم و انطباق بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با اصول بین‌المللی بررسی خواهد شد.

مدیران، کارشناسان و نمایندگان بیش از 250 بانک، موسسه رتبه‌بندی و موسسه مالی بزرگ اروپا در این کنفرانس یک‌روزه که 8 فوریه (19 بهمن‌ماه) در پاریس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

در این همایش ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس‌کل بیمه مرکزی، عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه و ولی ضرابیه رئیس هیات‌مدیره بانک سامان سخنرانی خواهند کرد.

مهم‌ترین اهداف این کنفرانس، بحث در مورد مسائل کلیدی درمورد ادغام مجدد ایران در اقتصاد جهانی توسط بانکداران و رهبران صنعتی ایران با همتایان بین‌المللی خود، همچنین بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گسترده در ایران در حوزه بازارهای سرمایه، نفت و گاز، حمل‌ونقل هوایی، خودرو، گردشگری و بیمه عنوان شده است.

موسسه یورومانی که امسال دومین همایش آن با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود، یکی از مؤسسات معتبر بین‌المللی در زمینه مطالعات بانکی، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.