راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کن، میعادگاه علاقه‌مندان فناوری‌های مالی / تراستک آرام رو به جلو می‌رود

ماهنامه عصر تراکنش / رویداد بین‌المللی تراستک ۲۰۱۷ از ۲۸ تا ۳۰ نوامبر یعنی ۷ تا ۹ آذرماه، در کاخ جشنواره شهر کن برگزار شد.

از سال گذشته و بعد از تغییر نام این رویداد از کارتس به تراستک، قرارها هم بر این شد که این برنامه سه‌روزه از پاریس به کن کوچ کند و به‌مدت پنج سال در این شهر توریستی برگزار شود؛ شهری که شاید در زمان برگزاری، آب‌وهوای مناسبی برای سفر نداشته باشد، اما نمایشگاه، سخنرانی‌ها، رونمایی‌ها و تجربه جالب و هیجان‌انگیز این سه‌روز بر تمام شرایط غلبه می‌کند و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان را از سراسر دنیا به این شهر کشاند.

بیش از ۱۳ هزار شرکت‌کننده، ۳۵۰ غرفه، ۳۵۰۰ دقیقه محتوای جالب و شنیدنی و ۲۵۰ سخنگو، آماری است که رویداد امسال را هم مانند سال‌های گذشته جذاب و دیدنی کرده بود. تراستک سه حوزه اصلی پرداخت، تعیین هویت و اتصال و امنیت را دنبال کرد و در این سه روز، کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها و پنل‌هایی تشکیل شد که با جزئیات بیشتری تمرکز خودشان را روی این سه حوزه قرار داده‌اند. پرداخت و کیف پول موبایلی، حفاظت از داده، بیومتریک برای احراز هویت، اینترنت اشیا، فین‌تک، دولت الکترونیک، نوآوری باز، زنجیره بلوک، هوش مصنوعی، PSD2، امنیت سایبری و نئوبانک‌ها موضوع اصلی صحبت‌های این سه‌روز بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.