راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت رمیس با دو پلتفرم پرداخت موبایلی و اومنی‌چنل در هفتمین نمایشگاه بانکداری

شرکت رمیس که با هدف شناسایی نیازها و تعریف سرویس‌های نوآورانه و موبایلی برای گروه‌های مختلف مشتریان و مخاطبان در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور پیدا کرده بود، به معرفی دو زیرساخت تراز اول بین‌المللی در حوزه‌های پلتفرم پرداخت موبایل و بانکداری اومنی‌چنل پرداخت.

وحید محمودیان، مدیر کسب و کار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس در حاشیه هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: «شرکت رمیس، سال‌ها در حوزه سخت‌افزار کار می‌کرده و در دو سال گذشته در حوزه پرداخت وارد شده است، در این راستا ما دو زیرساخت را به کشور آورده و نمایندگی عرضه آن را در کشور داریم. اولی بحث زیرساخت اومنی‌چنل است که می‌تواند سرویس‌دهی بانک‌ها را متحول کند. دیگری بحث زیرساخت پرداخت موبایلی کامویوا است که راجع به هریک از آنها به تفصیل صحبت شده است، برای آنها در این نمایشگاه کارگاه ارائه محصول داشتیم و ظرف چند ماه گذشته آن را در بازار و به بانک‌ها و شرکت‌هایی که ممکن است مشتری آن باشند، معرفی کردیم.»

او ادامه داد: «امسال و در هفتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک سعی کردیم به‌صورت تخصصی به این دو پلتفرم بپردازیم، کاربردها و روش‌های مختلف عرضه آن را با مشتریان به اشتراک بگذاریم و درخواست‌های آنها را داشته باشیم، مدل‌های مناسبی را طراحی کنیم تا آنها بتوانند از این پلتفرم‌ها سرویس بگیرند.»

محمودیان درباره استقبال از این پلتفرم‌ها گفت: «استقبال خوبی در این زمینه انجام شده است اما انجام پروژه‌های بانکی، زمان‌بر است و باید ببینیم در عمل چه اتفاقی رخ خواهد داد. مهم‌ترین برنامه ما در آینده نیز عملیاتی کردن این پلتفرم‌هاست. تاکنون ما بحث معرفی، ارتباط آن با زیرساخت‌های موجود در کشور، کربنکینگ‌هایی که وجود دارند و مسائلی که برای همگرایی آنها ممکن است وجود داشته باشد بررسی و حل شده است. در حال حاضر برنامه ما استفاده عملیاتی از این موضوعات است تا سرویس مناسبی را به بانک‌ها و مجموعه‌ها ارائه دهیم.»

مدیر کسب و کار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس با بیان اینکه ما به دنبال سرویس دادن در لایه B2B هستیم، گفت: «به این ترتیب حتی خیلی از شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند و مشکلاتی را با زیرساخت‌های موجود خود دارند، می‌توانند از محصولات و زیرساخت‌های ما استفاده کنند بدون اینکه رقابتی ایجاد شود. مجموعه‌هایی که برند خود را دارند و سال‌ها در این زمینه کار کرده‌اند، می‌توانند با وجود مجموعه‌ها و زیرساخت‌هایی که دارند، از این زیرساخت استفاده کنند. به این ترتیب، تغییری از سمت مشتری احساس نمی‌شود بلکه کیفیت ارائه سرویس تغییر پیدا می‌کند و می‌توانند محصولات جدیدی را بر پایه این پلتفرم پرداخت موبایلی عرضه کنند.»

او در پایان عنوان کرد: «درباره پلتفرم بک‌بیس هم کار ما بسیار راحت است چراکه نمونه اجرا شده خیلی خوب آن در کشور پروژه بام بانک ملی است. مدیران مجموعه‌ها و بانک‌ها باید تصمیم بگیرند تا مجموعه خود را متحول کنند. اگر این تصمیم را گرفتند ما ابزار خیلی خوبی را می‌توانیم به آنها عرضه کنیم که موضوع را برای آنها بسیار تسهیل می‌کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.