راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت 24 ساعته شد

مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با شماره تماس 1554 خدمات ویژه خود به مشتریان را به‌صورت خدمات 24 ساعته در هفت روز هفته ارتقاء داد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل این بانک، در مراسم افتتاح مکان جدید این مرکز که با حضور مدیران بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد، گفت: «وظیفه اصلی این مرکز از زمان آغاز به کار در سال 1386، ارائه اطلاعات، پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات احتمالی مردم در خصوص خدمات الکترونیک و مسائل بانکی بوده است.»

او افزود: «کارشناسان این مرکز دارای اطلاعات کامل در خصوص خدمات بانکی هستند و با ارتقای سامانه‌های نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت، ازاین‌پس خدمات این مرکز به‌صورت شبانه‌روز در تمام ایام هفته حتی ایام تعطیل به مشتریان ارائه می‌شود.»

temo-800-way2pay-95-07-03

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه خاطرنشان کرد: «مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت همچنین علاوه بر دریافت انتقادات و پیشنهاد‌های هم‌وطنان با ارائه اطلاعات در خصوص خدمات گوناگون بانکی همچون کارت، موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن‌بانک و شرایط و نحوه دریافت تسهیلات، به‌عنوان مشاور امین و دستیار بانکی مشتریان عمل می‌کنند.»

مقدم همچنین اظهار داشت: «خدمات مرکز ارتباط مشتریان با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هوا و به‌منظور تبدیل بانکداری شعبه محور به خدمت محور ارائه می‌شود.»

او خدمت «تماس از مرکز» را به‌عنوان یکی از خدمات جدید مرکز عنوان کرد و در تشریح آن گفت: «با ارتقای سیستم نرم‌افزاری مرکز 1554، ازاین‌پس درصورتی‌که مشتری با این مرکز تماس داشته و به هر دلیل امکان برقراری ارتباط با کارشناسان رخ نداده باشد، در صورت درخواست تماس گیرنده، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت با او تماس خواهند گرفت.»

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    اکثرمواقع اختلال داره یکی میخوادپول بریزه یااینکه برای کسی میخوای پول جابه جاکنی بعضی مواقع تا۲ساعت می بینی اختلال داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.