راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به دو کارگاه ارائه محصول رهیاب در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک

در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شرکت رهیاب رایان فردا با دو کارگاه و ارائه محصولات خود حاضر شده بود.

فرهاد عباسی مدیرعامل رهیاب رایان فردا در خصوص فعالیت این شرکت در این نمایشگاه گفت: «ما در این نمایشگاه محصولات جدید در حوزه پایانه‌های فروشگاهی، با تمرکز بیشتر روی پرداخت درون برنامه‌ای را رونمایی کردیم. هدف از این نرم‌افزار تسهیل کار با کارتخوان اندرویدی است. صاحبان کسب‌وکار نیازی نیست که اپلیکیشن و Source code خود را در اختیار ما قرار دهند. برای حسابداری کسب‌وکارها هم کار را این نرم‌افزار آسان می‌کند. صنایع پخشی در سیستم سنتی خود دچار مشکل‌های زیادی می‌شدند. باید پرینت کارتخوان را به بخش حسابداری می‌بردند و تازه می‌دیدند که آیا پرداخت انجام شده یا نه. هم‌اکنون کل پروسه پرداخت در قالب یک دستگاه ارائه شده است.»

 

عباسی ادامه داد: «این دستگاه هم برای صنعت بانکداری و هم خیلی از صنایع دیگر مانند شرکت‌های پخش جذابیت زیادی دارد. صاجبان کسب‌و کار می‌توانند دستگاه‌های زیادی را در قالب یک دستگاه ادغام کنند. در این خصوص تأییدیه شاپرک را هم گرفته‌ایم، نرم‌افزار آماده بهره‌برداری شده و به شش شرکت PSP متصل شده‌ایم. معرفی نرم‌افزار CPSDK هم از دیگر برنامه‌های ما در این نمایشگاه است.»

کارگاه آشنایی با شیوه‌های نوین پرداخت درون برنامه‌ای بر روی پایانه‌های فروشگاهی دیگر برنامه رهیاب رایان فردا در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بود و نوید احمدی مدیر فنی این شرکت این کارگاه را ارائه داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.