راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگاه ارائه محصول شرکت رمیس با عنوان زیرساخت پرداخت موبایلی در همایش بانکداری الکترونیک برگزار شد

کارگاه ارائه محصول شرکت رمیس، با عنوان کارگاه زیرساخت پرداخت موبایلی با معرفی پلتفرم پرداخت موبایلی Mahindra Comviva در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک، برگزار شد.
بیش از 16 سال از فعالیت پلتفرم پرداخت موبایلی Mahindra Comviva می‌گذرد و حدود 30 درصد تراکنش‌های پرداخت موبایلی دنیا روی این پلتفرم انجام می‌شود. این پلتفرم بیش از ۱۳۰ تجربه پیاده سازی در ۵۵ کشور را داشته است که همین موضوع موجب بلوغ آن شده است.
ورود این پلتفرم به ایران توسط شرکت رمیس انجام شده است و رمیس قصد دارد تجربه اجرایی ارزشمند این زیر ساخت را نیز در کشور مورد بهره برداری قرار دهد. این پلتفرم در آنالیزهای بین المللی ، همواره در بین اولین‌هاست و در کنگره جهانی موبایل 2017 نیز به عنوان بهترین پلتفرم پرداخت موبایل دنیا انتخاب شده است.
وحيد محموديان مدير کسب و کار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس در کارگاه ارائه محصول درباره مزایای این پلتفرم گفت:«در این پلتفرم همه چیز به صورت جامع و در ارتباط با یکدیگر دیده شده است و همه نیاز کاربران در این حوزه با آن رفع می‌شود. یکی از معضلات در کشور ما این است که هر بانک یا شرکتی اپلیکیشن خاص و برند خود را با صرف هزینه تبلیغاتی ایجاد کرده است و با وجود ضعف های متعدد در زیر ساخت ،‌ قادر به تغییر آن نیست .مزیت این محصول این است که میتواند خدمات خود را بر پایه API نیز ارایه نماید لذا مجموعه ها می‌توانند بدون تغییر در نرم افزار و برند خود ، خدمات مطلوب را از این زیر ساخت دریافت نمایند.»
او ادامه داد:«در این پلتفرم جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا پیاده سازی شده است و ابزارهای مدیریت و حفظ امنیت نیز در آن به خوبی دیده شده است. مباحث مربوط به امنیت و زیرساخت‌ها در این پلتفرم جزئیات بسیاری دارد و از سوی دیگر هر کدام از ماژول‌های آن به صورت مجزا قابل استفاده است. این سرویس که تا دو ماه آینده سرویس دهی خود را در ایران آغاز می‌کند؛ پیاده سازی این پلتفرم در ایران توسط شرکت رمیس انجام می‌شود و امکان تعامل با مشتری در این زمینه به صورت منعطف وجود دارد. مجوزهای بانکی نیز توسط شرکت رمیس قابل پیگیری است و خود مشتریان هم می‌توانند با بانک‌های طرف قرارداد خود این پلتفرم را راه اندازی کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.