راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور ارتباط فردا در هفتمین همایش بانکداری الکترونیك و نظام هاي پرداخت / نوآوري، نوآوري و باز هم نوآوري

تجارت اکترونیکی ارتباط فردا پس از نزديك به شش سال فعاليت در صنعت بانكداري و پرداخت الكترونيكي با فراز و نشيب‌ زياد و تجربه‌هاي گوناگون، امسال در نمايشگاه و همايش نظام‌هاي پرداخت و بانكداري الكترونيكي حضور دارد و تجربیات و داستان موفقيتش را درزمينه‌های ارائه راهكارهاي جامع پرداخت الكترونيكي، كارت‌ها و ماشين‌هاي بانكي در كنار «همراه كارت»، كيف پول موبايل، توسعه اپليكيشن‌هاي وب و موبايل و پرداخت و PFM با مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارد.

ارتباط فردا در عین حال از علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا در تجربه‌ای متفاوت در رقابتي متفاوت همراه این شرکت باشند:

«تصور كنيد در زماني محدود و مشخص در يك رقابت ويژه مقابل همراه، همكار يا رقيب خود قرار مي گيريد و قرار است به آساني فقط نوآورانه بسازيد و نبازيد!»

علاقه‌مندان برای شرکت در این تجربه کافی است به بخش فينوتك در غرفه ارتباط فردا مراجعه کنند و رقابت هيجان‌انگيز نوآورانه ساختن را با دریافت جوايز ارزشمند تجربه كنند. همچنین در بخش دیگر این غرفه فینووا با شش استارت‌آپ فين‌تكی حضور دارد و استارت‌آپ‌ها از تجربه‌هاي مسير رشد خود خواهند گفت.

برنامه‌های ارتباط فردا به همین‌جا ختم نمی‌شود و روز دوم این همایش مراسم ويژه‌ای خواهد داشت که در آن از «آغاز ارائه خدمات بانك ايران زمين روي فينوتك و معرفي سرويس‌هاي جديد فينوتك» خواهد گفت.

مشاهده و مرور تجربه كاري همكاران ارتباط فردا همراه با گپ و گفتي گرم و دوستانه با يك فنجان قهوه هم در اين دو روز توصيه مي‌شود که در بخش دیگری از این غرفه وجود دارد. شركت‌هاي همكار ارتباط فردا نیز در حوزه طراحي و توسعه محصول، ميزبان مراجعه‌کنندگان هستند تا درباره فرصت‌های توسعه همكاري با کسب‌وکارهای علاقه‌مند گفت‌وگو کنند.

نقش داستان پر فراز و نشيب ارتباط فردا در شش سال گذشته نیز در غرفه به نمايش درآمده تا در ديدار با مخاطبان خاطرات تجربه‌های مختلف را زنده کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.